geen internet op mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gompie11

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2005
Hallo
Zit dus denk ik met een serieus probleem, kom namelijk niet meer op internet, modum en verbinding zijn helemaal in orde.
het vreemde van mijn probleem is ik heb niks meer onder mijn start knop staan. ook in mijn confiuratie scherm zijn onder software bijna alle bestanden verdweden..,
weet iemand wat het kan zijn?
heb al overal gezocht maar vind geen oplossing
sta open voor elke suggestie
greetzzzz

Heb je systeemherstel al geprobeerd?
En welkom op helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Hoezo geprobeerd?
Heb je het ook uit gevoerd?

Heb je ook al op virussen enzo gescand?

ja uitgevoerd, alleen virus scannen gaat niet omdat ik via het net scan met "avast"

krijg volgende melding ls ik mijn pc opstart
bwsec.dll opnieuw installeren
en
could not load the target dll C"C:>\program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\7.2.157-8876480sl\Prgram\back.web.dll",error code 126)

Ga naar
http://www.dll-files.com/
en zoek de door je PC gewenste dll en installeer die weer.
Ik kan je wel een anti-virus programma en een goede firewall zoals Zone Alarm aanbevelen en die dan op de PC installeren.
Maar laten we eerst zorgen dat je PC weer werkt.

kan niet op het internet weet je nog ?
en in mijn bestanden vind die niks

Je hebt toch een laptop waarmee je nu op het internet zit?

Zoek niet naar die dll... die komt vanzelf weer terug....

Je hebt wat problemen met je Logitech software opgelopen... zowel die bwsec als die backweb error horen bij elkaar.... en horen bij het automatische update syteem van Logitech

Mogelijke oorzaak: Heb je misschien een spyware check gedaan? en toen backweb verwijderd?

Logitech gebruikt backweb om de software te updaten... [backweb wordt door veel anti spyware software als spyware gezien] Gooi even ALLES wat aan Logitech herinnerd van die laptop af... dat zou een wonder kunnnen doen... en installeer het daarna opnieuw... maar let op als een antispyware programma je voorstelt om "backweb" te wissen ......

maar muis en monitor gaan toch ook via logitech straks doet niks het meer als ik alles eraf gooi

Jawel.... misschien niet zo "sophisticated" als je gewend was [5 knops muis of zo, en multimedia keyboard] maar alles gaat werken....

Maar beantwoord eerst even lief mijn vraag als je wilt.... : heb je een spyware check gedaan? En is het toen gekomen?

Monitor via Logitech? Daar moet je me meer over vertellen... want ik ben zeer leergierig en wist niet dat die muizenfokkers ook al in de TV business zaten......

't Is een junior member, goede kennis van me, dus kuis de woorden hihihi

hihi kan wel wat hebben hoor ben toch maar een groentje in het computer gebeuren alle hulp is welkom en wie weet steek ik er zelfs nog wat van op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan