geen internet verbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo als bijlage hoort je configuratie er uit te zien als je naar je router moet met 10.0.0.138.
Heb je 192.168.1.01 dan behoort dat er te staan.
Ik weet niet wat jij hebt.

Wat je ook even kunt doen........kijk eens bij de services of alles nog wel goed staat.
start/uitvoeren/typ services.msc
Je ziet er verschillende staan die betrekking hebben op netwerken en delen van bestanden.
Controleer meteen ook of de Windows Firewall nog uit staat als je zelf een firewall hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ach, de bijlage vergeten. Als hij 1.0 als begint heeft pakt NIS zeker 1.7 mee. Daar kan het niet in zitten.
Ik heb zelf 10.0.0.150 en kijk op de bijlage.
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Het vreemde is n.l. dat NIS het zelf behoort te doen met opstarten.
Gooi dat eens weg uit de configuratie van Nis.
Sluit af en start op.
En nu zien of Norton het netwerk vindt.

Vergeet ook niet naar de services te kijken.
 
Als ik het verwijder en opnieuw opstart wordt het niet automatisch gestart.. welke services bedoel?
 
Klik op start/uitvoeren/typ services.msc

Daar staan een aantal services m.b.t. het netwerk die gestart en automatisch behoren te staan.
Je krijgt er een omschrijving bij.
B.v. de (tweede dacht ik) iets met Gateway behoort gestart en automatisch te zijn.
Computer browser hoort automatisch te staan.
Network connections, gestart/handmatig.
Network location awareness, gestart/handmatig
Server, gestart/automatisch.
SNMP, gestart/automatisch.
Verbindingbeheer voor Ras, gestart, handmatig
 
Laatst bewerkt:
Het rijtje wat je opnoemt staat er tussen en er staat gestart achter, alleen Network location awareness en SNMP staat er niet tussen.
 
Maar dan moet ik er dus voor gaan betalen.. ik ga morgen eerst ff op vakantie richting Engeland en als ik terug ben zal ik eerst eens kijken of het helpt als ik het opnieuw installeer.. daarna zie ik wel verder. In ieder geval bedankt allemaal voor de raad en als iemand nog andere opties weet hoor ik het natuurlijk graag. Groeten!
 
Betalen?
Je krijgt het normaal met Windows mee geinstalleerd :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan