Geen internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet zeker of dit ze zijn, maar denk het bijna wel. (dit is voor de netwerkkaart).

Sla deze driver op je schijf op op een lokatie die je kan onthouden en pak hem uit met bv winzip (zit geloof ik al standaard in windows xp zoiets ingebouwd). In dit bestand zitten 3 bestanden ingepakt, zet deze op de schijf.

Ga vervolgens naar configuratiescherm/hardware en hij gaat zoeken naar nieuwe hardware. Ik weet niet of hij nu de netwerkkaart al gaat vinden, maar als dit zo is (waarschijnlijk wel) dan vraagt hij naar de lokatie van de driver. Verwijs dan naar die lokatie waar je die 3 bestanden hebt neergezet. Als alles goed gegaan is is de driver van je netwerkkaart nu geinstalleerd en kun je met een beetje mazzel al op internet.

Ik ben zo even weg dus kan even duren voor ik weer antwoord geef, dit zal rond half 9 zijn denk ik, maargoed dat zie je vanzelf, misschien dat in de tussentijd iemand anders je nog kan helpen.

Succes alvast
 

Bijlagen

  • winxp-4.28.zip
    32,9 KB · Weergaven: 13
heeej robbert
het is gelukt :D
eindelijk internet erop :D
Heeeeeel errug bedankt!

Dikke kusz

Christa
 
weet iemand alleen nog waar ik een driver voor de geluidskaart vandaan kan halen?... :eek: .....
 
Ik denk dat je de driver voor je geluidskaart hier http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=125118 vandaan kan halen.

Maar zoals Vanschagen al zegt, misschien kun je beter de recovery cds gebruiken en hem via deze compleet opnieuw installeren. Waar ik bang voor ben is dat er nog veel meer dingen geinstalleerd moeten worden en dat het dus niet blijft bij geluidskaart en netwerkkaart.
 
Voor die site die ik net opgaf moet je wel gratis registratie doen volgens mij
 
hmm ik ga nu die driver even proberen dan...
en jah zo'n cd kan wel maar dit is ook goed joh :) me ma kan weer op de comp dan dus dat is al genoeg :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan