Geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatbreakers

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
hallo,
laatst heb ik me windows xp opnieuw geinstalleerd,
alleen ik heb nu geen internet meer...
ik heb draadloos internet van Linksys,
weet iemand hoe ik internet kan krijgen?

Als je draadloos internet met een linksys adapter hebt moet je een cd van linksys hebben. Deze installeert dan de bijbehorende software om de omveging te scannen op draadloze netwerken. En dan klik je je eigen verbinding aan. Vul het juiste netwerkkey/wachtwoord in. En je kan weer online.

Als je die cd kwijt bent kan het ook via windows xp, zorg dan dat je in ieder geval service pack 2 hebt geinstalleerd. dit kan je controleren door op start > uitvoeren > "winver" intikken dan moet er Service Pack 2 of sp2 staan. (want ik meen dat alleen met sp2 winxp een eigen draadloze programma heeft).

Dan klik je op netwerkverbindingen bij configuratie scherm en dan selecteer je je draadloze adapter en dan draadloze netwerken weergeven.

succes

hee,
ik heb geen cd rom van linksys maar wel van me modem niet die aan je muur hangt maar die voor draadloose verbindingen is.

En ik heb service pack 2, dat geeft die aan, maar als ik naar netwerkverbindingen ga, staat er wel 1, alleen ik zie niet staan draadloze netwerken weergeven?

die draadloze modem ding dat je bedoeld heet een router :p

welk ding staat er bij je netwerk verbindingen?
"LAN-verbinding" of "Draadloze netwerkverbinding" ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan