Geen internettoegang / Standaardgateway is niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is er niet veel veranderd , mijn netwerkadapter is van Marvell Yukon , mij netwerkcontroller ben ik nog steeds niet achter.

Hier je info :

Merk: Samsung
Type: R530
S/N : zrzq93ez800103a
Windows 7 32 bits
 
Dat zou ik niet doen, die smeren je e.o.a. programma aan. Laat me eerst maar eens bij samsung kijken al krijg ik voorlopig alleen handleidingen te zien. :eek:
 
Ik heb drivers gevonden op de site van samsung bij het product maar welke moet ik dan nemen en hoe zou ik het moeten installeren of bijwerken bij de netwerkcontroller ?
 
Ik dacht dat ik het probleem had opgelost toen het driehoekje bij de netwerkcontroller weg was. Het probleem daarmee is opgelost maar tot mijn verbazing zijn we weer terug bij af. Geen netwerktoegang :( Ik snap er echt niks meer van
 
Anders proberen we het morgen weer, nu ga ik maar eens naar bed ;) Bedankt voor alle hulp
 
Graag gedaan, zal nog 's ff kijken.
Update: installeer je chipset eens opnieuw.
Weet je zeker dat je netwerkkaart van Marvell Yukon is en niet Atheros?
http://www.marvell.com/support/
Stond Win 7 origineel op je laptop of eerst Vista?
P.S. Heb je de probleemoplossing op de site al geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij was ik verkeerd maar heb ik de nieuwe driver van Atheros wel geinstaleerd , heeft niet geholpen. Ik zal zometeen proberen om de chipset opnieuw te installeren . Gewoon weer via de samsung site toch ? Hij geeft nu gewoon bij probleem oplosser als enigste fout nog de standaardgateway is niet beschikbaar.

Win 7 stond er origineel al op.
Je bedoelt de site van microsoft of samsung ?

Update : probleemoplosser geeft nu opeens aan dat ze geen probleem kunnen vinden , maar het probleem is niet weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het probleem niet kan worden opgelost, morgen zal ik hem waarschijnlijk laten proberen te repareren bij een computerzaak.
 
Blijft een vreemde zaak, hou ons op de hoogte over de afloop.
 
Hij is ingeleverd bij de computerzaak, over 3 a 4 dagen horen jullie de afloop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan