Geen kleur ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

doke2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
Berichten
71
Wanneer ik foto's wil afdrukken vanuit Microsoft Office Picture Manager en 'k instel op afdrukken 2 x 13x18 cm krijg een afbeelding ZONDER KLEUR ... Herkent iemand mijn fout ???
Waarom geen kleur ?

Kan dit 't gevolg zijn van 't installeren van SP2 ??

Groetjes en bedankt.
 
Hallo :) Ik ben eigelijk benieuwd of het opgelost is en zo ja hoe, want een kennis van mij heeft hetzelfde probleem.
 
'k Veronderstel dat SP2 de oorzaak was, alhoewel 'k niet helemaal zeker ben, want 'k heb ook mijn inktpatronen opnieuw gevuld...
Mijn oplossing : een Ghost image van 't begin 2004 opnieuw geïnstalleerd en mijn pc draait weer als nieuw en alles marcheert.
Heb natuurlijk eerst een backup gemaakt van de mappen die 'k nog nodig had..
En of ik SP2 opnieuw ga installeren... nog ff wachten tot alle probleempjes met hardware zijn opgelost !
Groetjes.
 
Bedankt:) Ik zal zeggen dat die SP2 de oorzaak zou kunnen zijn. Ik wacht er zelf ook nog maar even mee.
 
Heb mijn zwarte cartridge laten controleren in de winkel , Millenium Hasselt, werkte niet meer ...
Heb alle ingespoten inkt er terug uit getrokken en opgeslagen.. en nieuwe zwarte cartridge gekocht ... alles werkt weer pico bello..
Vulling kan 'k waarschijnlijk opnieuw gebruiken als ze opnieuw leeg is ???????????????

Groetjes en bedankt iedereeen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan