mysterieus1
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 sep 2013
- Berichten
- 94
ik heb incredimail en nooit geen problemen gehad. tot 16 mei. er is in de instellingen niets veranderd. ik kan nog wel mail ontvangen maar niet meer versturen. ik krijg dan deze melding:
550 Message refused by spam filter. hierop heb ik naar ziggo gemaild, maar kreeg dit als antwoord. Uw e-mailadres wordt niet door ons geblokkeerd. Waarschijnlijk is er sprake van een technische storing waardoor u een foutmelding te zien krijgt. Ik raad u aan om uw e-mailprogramma opnieuw in te stellen. Indien u hierbij ondersteuning wilt hebben dan kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice.
de inkomende server is pop.ziggo.nl en de uitgaande server is smtp.ziggo.nl.
ik heb mijn account ook al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat helpt ook niet
wat kan er nu aan de hand zijn.
geert-jan
550 Message refused by spam filter. hierop heb ik naar ziggo gemaild, maar kreeg dit als antwoord. Uw e-mailadres wordt niet door ons geblokkeerd. Waarschijnlijk is er sprake van een technische storing waardoor u een foutmelding te zien krijgt. Ik raad u aan om uw e-mailprogramma opnieuw in te stellen. Indien u hierbij ondersteuning wilt hebben dan kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice.
de inkomende server is pop.ziggo.nl en de uitgaande server is smtp.ziggo.nl.
ik heb mijn account ook al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat helpt ook niet
wat kan er nu aan de hand zijn.
geert-jan