Beste allemaal,
Ik heb een gigabite Z490 UD moederboard en een gigabyte rtx 2070 videokaart.
Ik wilde hem updaten met een gigabite rtx 5070 videokaart.
Volgens de specificaties moest dat lukken. Alleen schoot het scherm snel op zwart.
Verder ben ik toen in veilige modus gestart en heb daar DDU gebruikt. Opnieuw opgestart maar helaas geen beeld.
Terug de 2070 kaart erin en draaien maar weer dacht ik.
Maar nu komt het probleem. Ik heb geen netwerk. UTP kabel die goed is aangesloten.
In apparaat beheer zie ik geen realtek adapter. Drivers gedownload en via usb op de pc gezet maar helaas.
Zo krijg ik de melding dat het netwerk is aangesloten op een virtuele adapter.
Of ik kreeg de melding the realtek networdk controller was not found, If deep sleep mode is enable please plug the cable.
Maar goed de utp kabel zit in de pc. Bij netwerk verbindingen zie ik geen LAN-Verbinding staan.
Wie oh wie kan mij helpen
Ik heb een gigabite Z490 UD moederboard en een gigabyte rtx 2070 videokaart.
Ik wilde hem updaten met een gigabite rtx 5070 videokaart.
Volgens de specificaties moest dat lukken. Alleen schoot het scherm snel op zwart.
Verder ben ik toen in veilige modus gestart en heb daar DDU gebruikt. Opnieuw opgestart maar helaas geen beeld.
Terug de 2070 kaart erin en draaien maar weer dacht ik.
Maar nu komt het probleem. Ik heb geen netwerk. UTP kabel die goed is aangesloten.
In apparaat beheer zie ik geen realtek adapter. Drivers gedownload en via usb op de pc gezet maar helaas.
Zo krijg ik de melding dat het netwerk is aangesloten op een virtuele adapter.
Of ik kreeg de melding the realtek networdk controller was not found, If deep sleep mode is enable please plug the cable.
Maar goed de utp kabel zit in de pc. Bij netwerk verbindingen zie ik geen LAN-Verbinding staan.
Wie oh wie kan mij helpen