geen pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Wanneer ik www.vodafone.nl in geef komt er een blanco scherm.
Ik krijg dus geen pagina, terwijl ik bij andere sites daar geen last van heb. Weet iemand hoe dat komt????

windows 98 SE, explorer 5,5

grtz.,

henk

Raymond,

nog niets gevonden. cookies staan aan.

PChelper,

men zegt dat je beter 5.5 kunt houden. is dat zo??

grtz.,

henk

Heb je het bij alleen deze pagina ?

ie 6 gaf wel vaker problemen met windows 98. Dus zou het even zo laten. Zou eerst eens de java virtual machine opnieuw downloaden en installeren !

http://java-virtual-machine.net/download.html

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
heb java gedownload. hielp niet. kan vodafone.com wel op scherm krijgen, maar als ik vodafone.nl in tik verdwijnt wat dan op het scherm staat en wordt het scherm wit en komt er niets meer.
Alle andere tot nu toe geprobeerde urls werkten wel. alleen deze vodafone.nl niet.

henk

open eens het bestand 'hosts' in kladblok en wis daar de regel van vodafone.

Heb je verder zaken als een firewall en andere blokkers uitstaan als je deze site bezoekt ?

kan geen bestand Host vinden. Had zonealarm pro, maar heb dit uitgezet in de opstart en opnieuw opgestart zonder.

Helaas heeft er niemand meer op mijn vraag gereageerd. Ik weet nog steeds niet hoe het komt dat de pagina vodafone.nl, die iedereen op het scherm kan krijgen, bij mij niet op het scherm komt, terwijl ik geen last heb met andere pagina's. Zelft heb ik het vermoeden dat het in zonealarm pro instellingen zit, maar wat ik ook probeer niets helpt.
groeten,

henk

Laatst bewerkt:
Lukt inmiddels wel. Begrijp alleen niet wat er aan de hand was.

Bedankt voor de medewerking.

grtz.,
henk sr

Zoals jij de link gaf kreeg ik ook een een blank scherm of althans, er stond weinig op, maar verder zie ik wel de pagina's van vodafone: bijvoorbeeld http://www.vodafone.nl/Prive/Sitemap/ Vermoedelijk ligt het dus niet aan jou. Lekker oud topic...:D (wel geloof ik de begin-site flash of zo als intro gebruikt, ik heb de instellingen in IE op hoog qua beveiliging staan dus daar zie ik sowieso niks van)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan