Geen rechten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pedro270

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hoi,
Ik moet nu een DVD branden voor school,
Alleen ik heb geen rechten voor de programmas.
En er is ook geen administrator w8woord.
Dus weten jullie een programma dat in een .ZIP folder is ingepakt, zodat ik dat kan uitpakken, en de dvd kan branden?
Het moet een Video-CD worden. De CD is een CD R.
Alvast bedankt.

je hebt dus geen rechten om een .exe te openen?
dan gaat het ook lastig worden om een .zip bestand te gaan gebruiken.want de meeste brandprogamma's zijn te groot om te zonder instal te zippen.
meestal als je er 1 kan vinden zou daar alsnog de instal.exe instaan.

maar als je het voor school mag doen is er dan geen leraar van wie je op zijn account het mag doen?die hebben over het algemeen meer rechten.

en je wilt een video op een cd-r branden?
zodra je beeld wilt branden heb je een dvd-r nodig,een cd-r kan alleen geluid opslaan.

Het werkt bij mij wel op een CD-R.
En ik heb dus nu een leeraar account, maar daar heb ik ook geen rechten op!

oke.hebben jullie geen ict afdeling op school?
of heeft iemand een laptop met een brander?

de ict afdeling zou het zo kunnen doen,of vraag of je op de local admin account( de administrator account van de pc zelf,zit er standaard op) mag,deze account zit standaard op de pc, en heeft naar mijn weten alle rechten,zolang men daar niet mee bezig is geweest.
deze account heeft zeer waarschijnlijk een password,deze zou je kunnen vragen bij de ict afdeling van je school.

Het probleem is, ik loop stage bij een school in groep 7.
En de leeraar hier heeft er geen verstand van.
En de ICT'er is vandaag vrij..

mm oke dan.je hebt die cd vandaag nodig?
dan kan het lastig gaan worden.aangezien je dus niet aan het password kan komen,als je de pc opstart welke inlog namen zie je dan?
zie bijvoorbeeld iets als dit:

inlognaam:
ww:
en als je dan een dit probeert:

inlognaam: admin ( meestal staat er wel een rijtje met namen,zo niet probeer admin of administrator)
ww: aangezien ik het wachtwoord niet weet zou ik je het niet kunnen vertellen,maar er zijn bepaalde ww die standaard gebruikt worden.ik denk dat je deze zelf wel kan raden,meestal gaat het als iets van: god,admin,password,Pa$$w0rd.

probeer dat maar eens.als het lukt zit je op een local admin account dus met admin rechten.
en kan je het anders niet branden met windows media player?
die kan namelijk ook dingen branden.

Zit niet achter mijn laptop, dus even uit het hoofd. Probeer infracorder of imgburn eens. Een van deze heeft een stand-alone versie zonder install.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan