Geen rechten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem is dat TS in dat venster alleen maar de keuze Nee heeft.

@Aroff:
Zo'n foto van een beeldscherm gemaakt met een telefoon is meestal niet duidelijk.
Klik ergens in dat venster en tik dan toetscombinatie Alt+Print screen.
Dan is dat venster gekopieerd en kan je deze in je favoriete foto programma plakken om vervolgens op te slaan en hier te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Dat is geen schermafdruk, maar een foto van een scherm.

Achter de onderstaande link staan nog een aantal mogelijke oplossingen. Wat mij opvalt is dat het probleem vaker lijkt voor te komen, maar niemand echt een duidelijke oorzaak weet aan te wijzen.

Op internet staat:

1. Click the Windows + R keys
2. In Run type: wscui.cpl and click ok
3. Left side click Change User Account Control settings
4. Change to: never notify and click OK
5. Restart the system and run tests

If the message still has it

1. In the search bar type: CMD
2. Open Command Prompt as Admin
3. Run the command below and enter:
REG ADD HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /V EnableLUA /T REG_DWORD /D 0 /F
4. Restart the System

Lukt het dan nog niet dan een nieuw account aanmaken.

ik kan ook geen printscreen maken. Laat hij niet toe. Alle functietoetsen geprobeer

Lijkt toch alsof er meer aan de hand is. Haal de schijf er eens uit en koppel die aan een ander systeem. Daarna volledige virusscan draaien.

ik kan ook geen printscreen maken. Laat hij niet toe. Alle functietoetsen geprobeer
Weet je dat zeker?
Bij Alt+Print Screen zie je niets gebeuren.
De schermafdruk staat dan in het geheugen.
Met Ctrl-V kan die dan plakken in bijvoorbeeld Word of in Irfan View.
Wel programma gebruik je om plaatjes te bewerken?

Systeemherstel is niet mogelijk? Welke melding/error krijg je dan?

Popup scherm met enkel de optie NEE. Geen keuze tussen JA/NEE

Systeemherstel vanuit Veilige Modus al geprobeerd?
Zie #14.

Blijkbaar moet je alle antwoorden uit TS trekken. Gaat zeer moeizaam allemaal. Blijkbaar kun je helemaal niets meer met de pc en zie je alleen het 'scherm met Nee'. Geen cmd waar je command lines kunt invoeren, helemaal niets. Je kunt ook niet doen wat Edmoor en RogerS schrijven?

Dit artikel gaat over veilige modus.

Deze kun je proberen, als een virus e.d. de oorzaak is.

De pc naar een reparateur brengen kan ook.

Laatst bewerkt:
Tijd voor een volledige herinstallatie van Windows.
Overigens ben ik na alle reparaties en installaties nog geen enkele PC tegen gekomen waar Veilige Modus niet werkt.

Laatst bewerkt:
@edmoor . Bij mijn zoektocht op dit onderwerp vond ik meerdere berichten van mensen die dus ook niet meer in veilige modus kunnen starten. Lijkt dus wel voor te komen. Oorzaak is totaal niet bekend.

Ik zou zelf ook de pc opnieuw installeren. Is verder toch niks meer mee aan te vangen.

Ok, voor mij is dat nieuw.
Bedank voor de info :)

Ik denk aan een andere pc

Goedemorgen Ed,

Wat denk je?
Het is mij vannacht toch nog gelukt om in de veilige modus te komen. Afwisselend aan/uit knop en shift. Maar uiteindelijk kwam ik erin.

Echter..alles werd geblokkeerd aan herstelmogelijkheden. Heet enige wat werkte, en dat heb ik ook gedaan. Was een compleet nieuwe installatie

Half drie was ik klaar. pfff

Maar hij doet het wel weer. Scheelt toch een nieuwe laptop.

Echter, is er 1 ding. Misschien weet jij dat. Ik heb sinds kort een synology NAS DS224+. Nu gaat alles goed, behalve werken in access. Dan blokkeeert hij een heleboel rechten.

Ik kan er niets van vinden op internet

Zelf heb ik een Synology NAS DS423, maar ik gebruik geen Access.
Heb je al in de File Station app bij machtigingen voor het database bestand gekeken?
Wat is de exacte melding die je van Access krijgt?

1726649107660.png

Ik heb in het vertrouwenscentrum alles op inschakelen en toestaan gezet

1726649717702.png

Dan weet ik het helaas ook niet.
Iemand anders misschien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan