geen schermafbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

taeser

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
hallo,

Sinds kort zie ik geen schermafbeelding meer, wel die van mezelf maar niet van degene met wie ik chat. Zie alleen het msn icoon. Ik heb b.m.w. geen instellingen veranderd. Het gaat hier om versie 6.2.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

groetjes leon

Sommige mensen sturen geen afbeelding meer mee dit gebeurt als ze windows messenger of gaim gebruiken.

Kijk ook eens aan de randen van de kader van je chat schermpje en klik op dubbel of enkel op de rand waar het beeldje normaal staat

dubbel klik op het groenne mannetje van msn zodat je contactpersonen openen klik dan boven op extra dan op opties daarna boven op persoonlijke gegevens;
staat daar het vakje "de schermafbeelding van andere weergeven" aangevinkt ?

omdat je wel het msn icoontje ziet lijkt het me eerder wat lamp zei

hallo,

Alles staat aangevinkt en de ander stuurt wel een schermafbeelding mee, maar in het kader waar eerst haar foto stond staat nu het msn "mannetje".

leon

Vraag eens aan je contactpersoon wat hij er heeft staan.

Ik kan nergens terugvinden of het nu alleen bij dit meisje is of ook bij andere mensen waar je contact mee hebt via MSN Messenger.

Misschien zijn je poorten voor bestands verzending geblokkeerd. Als je een firewall hebt... Zet deze dan eens uit en kijk of je nu wel een schermafbeelding krijgt?

Het gaat hierbij om de TCP poorten 6891 t/m 6900

Succes

Hallo,

Hij doet het weer. Ik en mijn contactpersoon hebben niets aan instellingen o.i.d. veranderd.
Ik heb nadien wel ad-aware gedraaid,maar of het daar aan ligt dat het nu weer werkt lijkt me sterk.

In ieder geval eenieder bedankt voor de reakties.

groetjes leon

geen schermafbeelding meer

Hallo,

ik heb ook ineens geen schermafbeelding meer. Heb dat msnvirus gehad, scans laten uitvoeren, msn opnieuwe geïnstalleerd, maar nu van bepaalde mensen geen foto meer. en bij persoonlijk staat nergens iets over het aanvinken van andermans afbeeldingen. Heb oa ook ad aware gedraaid en weer verwijderd. Wat nu?

Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan