Geen schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jozo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozo

Meubilair
Lid geworden
30 okt 2002
Tijdens het surfen krijg ik af en toe de volgende melding (bijlage), iemand enig idee hoe dit komt ?

Laatst bewerkt:
Je hebt het spontaan tijdens het surfen? :rolleyes: Hmm..

Tijdje terug had ik HideIP geïnstalleerd en kreeg ik deze melding bij het opstarten van dit programma.. Het is dus een melding van een programma die naar disk vraagt om iets te installeren.(of het is een installer error) en waarschijnlijk niet een Windows error. Waar deze fout zit weet ik niet, kon er weinig over vinden.. Ik zou in jouw geval eens gaan zoeken bij IE gerelateerde programma's (Pop up blocker, download, add Blockers o.i.d.

Misschien help dat je in de richting..

Geplaatst door Jozo
Tijdens het surfen krijg ik af en toe de volgende melding (bijlage), iemand enig idee hoe dit komt ?

Heb dit ook regelmatig gehad, maar pas nadat ik een programma op de pc had gezet dat een schijfje nodig had bij het openen ervan spontaan begon kreeg ik dat screentje bij allerlei programma's die ik wilde openen; het betreffende programma niet meer automatisch via het diskettestation laten openen was de oplossing; de melding kwam nog een paar keer ,, maar later hield het vanzelf op; hopelijk past dit een beetje bij jouw situatie!?

Geplaatst door eger

Heb dit ook regelmatig gehad, maar pas nadat ik een programma op de pc had gezet dat een schijfje nodig had bij het openen ervan spontaan begon kreeg ik dat screentje bij allerlei programma's die ik wilde openen; het betreffende programma niet meer automatisch via het diskettestation laten openen was de oplossing; de melding kwam nog een paar keer ,, maar later hield het vanzelf op; hopelijk past dit een beetje bij jouw situatie!?

Wat voor programma was dat dan ?

Geplaatst door Jozo

Wat voor programma was dat dan ?

gewoon een programma, waarvan ik een pictogram op het bureaublad had gezet en wat opstartte vanaf diskette of cd-rom; welk programma het precies was maakt niet uit; de computer liet vanaf dat moment bij het opstarten van andere programma's vaak ook jouw screentje zien

Ik heb geen progjes op mijn pc staan die vanaf een floppy\cd opstarten.

Geplaatst door eger

gewoon een programma, waarvan ik een pictogram op het bureaublad had gezet en wat opstartte vanaf diskette of cd-rom; welk programma het precies was maakt niet uit; de computer liet vanaf dat moment bij het opstarten van andere programma's vaak ook jouw screentje zien

ok, ook niet gehad begrijp ik,want nadat ik die programma's anders liet opstarten of verwijderd had bleef het nog een paar keer voorkomen; daarna kreeg ik de melding niet meer

succes verder!

Ik heb maar een een grote opruiming gehouden en alle overbodige programma's verwijderd, en heb de melding niet meer gekregen.
Ook heb ik met System Mechanic het register opgeruimd, dus waar de melding vandaan kwam is dus niet duidelijk.

Geplaatst door ZipPe

of hijackthis

:confused:

Heb met hijackthis een paar items van Musicmatch jukebox wegehaald, en de melding niet meer gekregen. :)
Stom dat ik dat niet zelf kon bedenken, zit toch al een tijdje op het forum hier. :o

Maar in ieder geval bedankt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan