Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Jozo
Tijdens het surfen krijg ik af en toe de volgende melding (bijlage), iemand enig idee hoe dit komt ?
Geplaatst door eger
Heb dit ook regelmatig gehad, maar pas nadat ik een programma op de pc had gezet dat een schijfje nodig had bij het openen ervan spontaan begon kreeg ik dat screentje bij allerlei programma's die ik wilde openen; het betreffende programma niet meer automatisch via het diskettestation laten openen was de oplossing; de melding kwam nog een paar keer ,, maar later hield het vanzelf op; hopelijk past dit een beetje bij jouw situatie!?
Geplaatst door Jozo
Wat voor programma was dat dan ?
Geplaatst door eger
gewoon een programma, waarvan ik een pictogram op het bureaublad had gezet en wat opstartte vanaf diskette of cd-rom; welk programma het precies was maakt niet uit; de computer liet vanaf dat moment bij het opstarten van andere programma's vaak ook jouw screentje zien
Geplaatst door ZipPe
of hijackthis
![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.