Geen smtp server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinarello

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2009
Berichten
1
Help een echte leek. Ik heb via tweakhosting.nl een emailpakket + domeinnaam aangevraagd. Met daarbij uiteraard POP3 voor inkomende email. Nu kwam ik erachter dat ik voor uitgaande email geen smtp server heb. Zijn er internetdiensten die dit gratis aanbieden?

Misschien voor jullie een stomme vraag, maar voor mij een enorm probleem:confused:
 
Als je bedoeld webmail die dit gratis aanbied dan zeg ik gmail. Anders zou ik het niet weten.
 
Je moet gewoon de SMTP-server van je provider gebruiken. Wil je liever niet je mailadres van je provider gebruiken, kun je inderdaad Gmail gebruiken. Het nadeel is wel bij Gmail, je kunt maar 100 mails per dag versturen. Bij je provider ligt óf dat limiet hoger, óf dat is er niet.
 
100 emails per dag? Volgens mij vergis je je daar in. Ik gebruik nu al een hele tijd gmail en heb nog nooit van limiet van 100 mails gezien of uberhaupt iets gemerkt.
 
Vergissen nee. Heb het wel ergens gelezen en ook meegemaakt (aantal maanden geleden). Het kan wel zijn dat het limiet is opgeheven, dat weet ik dan niet.

Of je hebt nog geen 100 mails per dag verstuurd...:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan