Geen startpagina meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brokj5

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Hallo,
Ik ben erg nieuw op helpmij maar ik heb een probleem.Sinds een aantal dagen heb ik geen startpagina.nl meer.Heb de faq's nageplozen maar heb niets relevants gevonden.
Wat kan de narigheid zijn.Ik heb windows-XP-SP2
graag antwoord en advies.Bij voorbaat dank.
Brokj5

Wat bedoel je precies met ik heb geen startpagina.nl meer?
Bedoel je dat je niet meer naar startpagina.nl kan, of dat dat niet meer je startpagina is??

Hallo,
Ik kan niet meer naar startpagina.nl maar wel naar startpagina.be

Hallo lollige.
Het bericht van van 21.46uur is een vergissing,excuses.
Als aanvulling op het bericht van 17.49 uur het volgende:
Na het aanklikken op www.startpagina.nl krijg ik de tekst:De webpagina kan niet worden weergegeven.Sinds +/- 20.30 uur vanavond krijg ik als ik "startpagina.nl" zonder www.
ervoor intik,wel(zij het onregelmatig) de startpagina maar niet met de bekende gele kadertjes maar alle categoriën oder elkaar gezet en daarop zijn bijna alle sites aan te klikken.In geval van nood zou het wel werken maar het is niet normaal.
In afwachting van uw antwoord ,groetjes van Brokj5

Ga in Internet Explorer naar Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd en klik op Geavanceerde instellingen herstellen. Sluit Internet Explorer af en herstart hem weer. Probeer naar Startpagina.nl te gaan.

startpagina

Hallo Boeing_737.
Precies zoals gezegd uitgevoerd, maar het vakje "geav. inst. herst."wordt na klikken
oranje omrand daarna groen omrand,daarna toepassen en OK ,afsluiten en opnieuw IE maar geen startpagina,dus nogsteeds hetzelfde.Jammer,wat nu.
Groetjes Brokj5.

Verwijder in IE, Extra, Internetopties, Algemeen, alle Tijdelijke Internetbestanden. Ga daarna naar deze site en klik linksboven op de link startpagina.nl. Lukt het nu wel?

Laatst bewerkt:
Hallo Boeing_737.
Ik krijg nog geen startpagina.nl.Overigens, het verwijderen van tijdelijke internetbestanden
en andere, gebeurd telkenmale voor ik afsluit met CCleaner.Weer pech.groetjes.

Hallo Brokj5

Welke versie gebruik je ? IE 6 of IE 7?

Het je het ook al een keertje geprobeerd met Mozilla Firefox?

geen starpagina

Hallo bigt30.
Ik heb IE7.Nee ik heb nog geen MOzilla geprobeerd,misschien later.
Brokj5

hallo brokj5

Zet bij je internet explorer opties www.startpagina.nl eens bij lokaal intranet onder sites, dus voeg hem daar een toe. kijk dan wat er gebeurd.

Hallo Bigt30
Ik begrijp niet wat je bedoelt met "lokaal intranet onder sites".
Hoor ik dat nog?
Brokj5

het verwijderen van tijdelijke internetbestanden
en andere, gebeurd telkenmale voor ik afsluit met CCleaner.
CCleaner is ontwikkeld om "crap" uit je systeem te verwijderen. Tijdelijke internetbestanden en Cookies zijn in principe nuttige voorzieningen. Een Cookie kan jouw inlog-gegevens op Helpmij.nl onthouden en Tijdelijke internetbestanden zijn kopieen van door jou bezochte websites. Iedere keer dat je weer terugkomt op die website, laadt IE eerst die kopie (zeer snel) en daarna op de achtergrond de "echte" webpagina (een fractie langzamer). Op den duur surf je sneller. Die bestanden iedere keer verwijderen is niet nodig en heeft een (licht) vertragend effect. Wel kun je de schijfruimte die de bestanden in mogen nemen, beperken. Extra, Internet opties, Algemeen en onder Browsegeschiedenis de knop Instellingen. Als je 50 tot 100 Mb reserveert is dat voldoende. Zet het aantal dagen voor het bewaren van geschiedenis meteen op 2 tot 4 dagen.CCleaner stel ik in zoals hieronder aangegeven. (Jij hebt toch niet nog meer vinkjes gezet?)

Bijlagen

• CCleaner.jpg
    CCleaner.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:
Hallo BOEING_737,
Ik heb de door jouw aangegeven vinkjes weggehaald en ik heb nu niet meer vinkjes staan dan jij.Wat dit alles oplevert weet ik nog niet,maar dat zien we wel.Blijft het euvel van geen startpagina.nl te hebben.
Wie weet de oplossing?
Groetjes Brokj5

Een paardemiddel: in IE naar Extra, Internetopties, Geavanceerd, de onderste knop Opnieuw instellen. IE gaat dan terug naar de toestand zoals die was toen je hem installeerde.

Hallo Boeing_737,
Brutaal als ik ben heb ik systeemherstel geprobeerd naar 1 Maart maar dat gaf nog geen startpagina.
Toen het paardemiddel en jawel hoor,maar startpagina komt niet bij "www.startpagina.nl"
maar als ik "http://startpagina.nl" intik.RaRa wie ziet de boswachter.Maar ik heb wat ik hebben wil.Waarvoor veel dank!
Ik heb ook nog een tweede vraag maar die moet ik in een ander bericht stellen,is het niet?
Nogmaals veel dank en misschien nog tot hoors.
Brokj5

Dat is bij mij ook, alleen geven beide ingetypte adressen het juiste resultaat. Maar goed, het werkt weer. :)
Hou er wel rekening mee, dat sommige websites weer opnieuw een ActiveX besturingselement moeten installeren, bijvoorbeeld Windows Update.
Maar ook sites waar je online scans heb laten doen, gaan weer opnieuw ActiveX installeren.

Die andere vraag zal ik belangstellend bekijken. :cool:

Op 19/03/20007 het laatste contact over het bewuste probleem gehad met Boeing_737,
toen leek alles opgelost.Nou dat is het nu werkelijk.Ik heb nu helemaal weer geen starpaina meer .Wat ik ook probeer,ik heb in het laatste half uur één maal de startpagina gehad,maar heb het wel geprobeerd.Dat is erg weinig.Wie is de redder?
Groetjes Brokj5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan