Geen toegang meer tot HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Ik had een netwerk probleem, dat mensen geen toegang konden krijgen via netwerk. Dus ik had alle machtigingen verwijdert... en pc opnieuw opnieuw geinstalleerd, sharen van C schijf gaat weer prima iedereen kan er weer op komen, alleen ik kan nu niet meer op de D komen (waar ik de machtigingen had verwijdert in de vorige installatie van windows xp pro) Ik kom er ook niet op als ik inlog als Administrator. Is er nog een manier om die schijf te benaderen? ik zou het erg jammer vinden als ik al die data kwijt zou zijn, het is nog al wat namelijk. Ik draai Win XP Pro NL, het gaat om een Maxtor 80Gb schijf...

Klik met rechts en ga naar de eigenschappen van de schijf.

Kies voor beveiliging en dan geavanceerd.

tabblad eigenaar en vink daar het vinkje aan. Dan zou je de rechten weer moeten hebben en dus de schijf kunnen benaderen.

succes!

Laatst bewerkt:
Ik heb geen "Beveiliging" daar meer staan, ik zie zelfs de grootte van de schijf niet eens meer (in Systeembeheer overigens wel) Ik ben nu bezig een backup te maken van de hele HD op de tweede pc die hier staat, dan te formatteren en de zooi weer terug te zetten, want met het hulpprogramma voor Backups kon ik de hele inhoud wel zien.

Bijlagen

• schijf.jpg
    schijf.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 57
Is de schijf wel NTFS geformateert? en ben je wel in gelogd als admin..........

succes ermee

antwoord op beide vragne: ja
en het is via mij backup systeem gelukt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan