Hallo,
tot 3x toe op 2 dagen geen verbinding met provider (telenet)
nam contact op met helpdesk.
Helpdesk was ervan overtuigd dat een router het probleem veroorzaakte aangezien telenet steeds een verkeerd IP-adres ontving
Om een lang verhaal wat in te korten : volgens telenet zorgde firewall (bitdefender 9 prof +)dat er geen netwerkadres (of een verkeerd) aan mijn PC werd toegewezen. Telkens ik de modem reset ontvangt provider een verkeerd IP adres. Bij afzetten van firewall lukte het plots wel.
Wat gebeurt hier ?
dank
tot 3x toe op 2 dagen geen verbinding met provider (telenet)
nam contact op met helpdesk.
Helpdesk was ervan overtuigd dat een router het probleem veroorzaakte aangezien telenet steeds een verkeerd IP-adres ontving
Om een lang verhaal wat in te korten : volgens telenet zorgde firewall (bitdefender 9 prof +)dat er geen netwerkadres (of een verkeerd) aan mijn PC werd toegewezen. Telkens ik de modem reset ontvangt provider een verkeerd IP adres. Bij afzetten van firewall lukte het plots wel.
Wat gebeurt hier ?
dank