geen verbinding tussen mijn keomo en mijn nokia n73

Status
Niet open voor verdere reacties.

maluku24

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
6
na veel gebruik gemaakt te hebben van mijn tomtom op mijn gsm, kom ik nu eens voor het raadsel te staan dat deze het niet meer doet.

ik verbind mijn gsm met mijn gps en dat gaat verder goed. alleen wanneer ikmijn tomtom aanzet, dan vraagt hij weer om een verbinding te maken en dan blijft er steeds maar weer de tekst in beeld. "verbinding met gps wordt gemaakt" na een half uur wachten gebeurt er nog niks???



wie o wie kan mij helpen. heb mijn navigatie hard nodig!!!!!:D

gps= keomo
telefoon= nokia n73
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde denk ik, maar nog steeds geen oplossing gevonden:

config:
nokia n73 - firmware V4.0727.2.2.1 - 04-07-20007 / RM-133
Tomtom 6.010 (7640) met gps stuurprogramma v1.20, kaart benelux v605.0
GPS receiver NEMERIX waar ik verder eigenlijk niet veel info over kan vinden, het is een 16 kanaals die de telefoon ziet als “BT-GPS”

de info die bij de ontvanger zit over signalen is dit:
7. About signals
LED1 : a. Red light indicates GPS tracking function has been activated.
b. Orange light indicates BLUETOOTH GPS is being charged.
c. Green light, while flashing, indicates battery low, steady indicates battery fully charged.
LED2 : a. Blue light, flashing swiftly signals pairing, flashing once a second signals PDA/PC and
BLUETOOTH GPS has been connected; flashing connection
failed.

ik had voorheen een nokia 6600 met tomtom5; waarbij dit perfect werkte.

OMSCHRIJVING PROBLEEM:

installatie van tomtom ging prima, vervolgens ga ik tomtom starten en de telefoon vraagt mij of bluetooth ingeschakeld mag worden; ik kies ok; dan krijg ik de keuze uit bluetooth apparaten die hij vindt; ik kies de “BT-GPS”

tomtom komt met de melding “VERBINDING MET GPS WORDT GEMAAKT ”
deze melding blijft staan… ook na 15 minuten is er geen verandering.

Aan de knipperled op de gps kan ik zien dat hij vanaf moment 1 eigenlijk al een verbinding heeft (blue led flashes every second)

ligt het aan de firmware van de n73 ? via de nokia site kan ik nog geen nieuwere kiezen.
ligt het aan de BT-GPS receiver ? wanneer ik de 6600 start doet hij nog prima.

ik ben radeloos ! wie helpt mij

nl2han@hotmail.com
 
heb zelf net nokia n73 met de geupdate filmware.tt 6 navigator loopt prima maar ziet mijn adapt ad 300 niet in tt.
blijkt bekend probleem te zijn van nokia.nu de gps van nokia (ld-3w )gekocht en nu geen probleem meer.

succes:)
 
Laatst bewerkt:
Beste, ik heb hetzefde. Ik heb mijn N73 ongeveer 3 maanden. Heeft tot nu toe altijd gewerkt, tot ik vandaag mijn toestel terug heb gekregen van Vodafone na een reparatie. Tijdens deze reparatie hebben ze mijn firmware onder andere geupdate naar de laatste update. Nu krijg ik ook dat hij mijn GPS niet kan vinden!:mad::mad:

m.v.g

Stefan


Welke GPS heb je gekocht? zodat het wel weer werkt?
 
Laatst bewerkt:
gps

Beste, ik heb hetzefde. Ik heb mijn N73 ongeveer 3 maanden. Heeft tot nu toe altijd gewerkt, tot ik vandaag mijn toestel terug heb gekregen van Vodafone na een reparatie. Tijdens deze reparatie hebben ze mijn firmware onder andere geupdate naar de laatste update. Nu krijg ik ook dat hij mijn GPS niet kan vinden!:mad::mad:

m.v.g

Stefan


Welke GPS heb je gekocht? zodat het wel weer werkt?

ik heb zelf de gps ontvanger van nokia gekocht,hij wel wat aan de dure kant maar werkt probleemloos.
(wireless gps module ld-3w ) succes,groet sander:)
 
Ik wacht nog wel even. Nokia Finland is bezig met een fix voor het probleem met de nieuwe firmware.:D:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan