geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

easyman3007

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
76
hallo iedereen,

ik heb een internetverbinding bij tele2 en elke keer ik mijn laptop opstart kan ik de eerste 10-15 minuten geen verbinding maken met internet...is ook al gebeurd dat ik er een ganse dag niet op geraak...

heb al gebeld naar mijn provider maar daar kunnen ze mij ook niet verder helpen want volgens hen is er geen enkel probleem...

heb nu vandaag geprobeerd met een andere modem maar het probleem blijft gewoon hetzelfde...

ik heb vista op mijn pc staan...

mvg tom
 
tom, sluit de laptop eens met een netwerkkabel, korter dan 5meter direct aan op je modem op Lan1 of Lan2.

Kijk eens of dat wel direct werkt (vergeet niet dan even je draadloos uit te zetten).
Tele2 heeft hele slechte draadloze modems (Davolink). Indien dit het geval is, even een simpel wireless routertje op de lan port aansluiten, of een modem+router in 1 aanschaffen, en ****** eraan hebben dat tele2 daar geen support op bied (zoek van tevoren wel even dit uit: VPI/VCI welke gebruikt Tele2, dit weet ik zo even niet uit mijn hoofd). Modem+router in 1 raad ik Belkin aan, indien je ook telefonie op je modem hebt, of dit erbij wil gaan hebben, raad ik de Draytek 2200VG VoIP router1FXS aan (plusminus €142,50).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan