geen voorbeeldweergaves van jpg's meer linksonder in de verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
429
Dag

Ik kom er met de zoekfunctie en google niet uit dus daarom de vraag maar stellen: ik had tot voor kort altijd een kleine voorbeeldweergave linksonder van bv een afbeelding als ik de focus in de verkenner op een (bv jpg) file zette . Die heb ik nu niet meer. Ik heb vast een instelling veranderd maar weet niet meer hoe ik het moet herstellen. Iemand enig idee?

met vriendelijke groeten, Anjo
 
Hi Anjo. Ik denk dat je het detail venster hebt uitgeschakeld. Je kunt deze weer aanzetten door in verkenner op 'organiseren' en 'indeling' te klikken. Vervolgens klik je op 'detailvenster'. Ik hoop dat dit je probleem oplost!
 
dat was 'm! heel erg bedankt!
Ik had al het sterke vermoeden dat ik iets uitgeschakeld had maar ik wist niet meer wat. Ik heb namelijk een lichte handicap waardoor ik erg veel met shortcuts op het toetsenbord werk ipv met de muis en met macro's. maar zo heel af en toe gaat het mis en heb ik te snel iets ingetikt en weet ik dat niet meer te herstellen. in dit geval dus het uitschakelen van het detail venster (ik wist niet dat het zo heette en dat maakte het zoeken erg moeilijk).

nogmaals met dank!

groetjes, Anjo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan