GroenGeeld21
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jan 2016
Ik probeer een gefilterde range te definiëren, en een andere range hieraan gelijk te stellen.
Het kopiëren van deze range lukt wel, maar gezien het feit deze handeling meerdere keren moet gebeuren (en kopiëren vertraagt), wil ik het graag op een andere manier proberen.
Mijn code:
LastRowKlacht = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row
ActiveSheet.Range("$A$1:$AJ" & LastRowKlacht).AutoFilter Field:=1, Criteria1:=Sleutel
AantalKlachtenRegels = Range("A2:A" & LastRowKlacht).SpecialCells(xlCellTypeVisible).Count
Klachten = Range("C2:F" & LastRowKlacht).SpecialCells(xlCellTypeVisible)
Range("D19:G21") = Klachten (dit is in een andere sheet)
Wat er echter gebeurt is dat ik in Range("D19:G21") 3 keer dezelfde regel krijg, terwijl dit 3 verschillende regels zouden moeten zijn. (Er zijn ongeveer 3000 regels, waar er door op de sleutel te filteren 3 van over blijven).
Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen????
Het kopiëren van deze range lukt wel, maar gezien het feit deze handeling meerdere keren moet gebeuren (en kopiëren vertraagt), wil ik het graag op een andere manier proberen.
Mijn code:
LastRowKlacht = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row
ActiveSheet.Range("$A$1:$AJ" & LastRowKlacht).AutoFilter Field:=1, Criteria1:=Sleutel
AantalKlachtenRegels = Range("A2:A" & LastRowKlacht).SpecialCells(xlCellTypeVisible).Count
Klachten = Range("C2:F" & LastRowKlacht).SpecialCells(xlCellTypeVisible)
Range("D19:G21") = Klachten (dit is in een andere sheet)
Wat er echter gebeurt is dat ik in Range("D19:G21") 3 keer dezelfde regel krijg, terwijl dit 3 verschillende regels zouden moeten zijn. (Er zijn ongeveer 3000 regels, waar er door op de sleutel te filteren 3 van over blijven).
Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen????