Bram Hatoka
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mei 2009
Hallo,
Ik heb een probleem, mijn pc functioneert niet naar believen...
Mijn grafische kaart is volgens mij niet zwaar genoeg...
Ook vind ik niets over de grafische kaart terug en deze is nochtans van Geforce.
Ik ook een voeding van 400W, maar weet niet of deze optimaal is voor de grafische kaart.
Ik zou graag een nieuwe kopen in de toekomst, maar dan moet ik ook een nieuwe voeding kopen aangezien deze maar 400W is
Mijn gegevens:
- Grafische kaart: ZOTAC Geforce 8600 GS (512mb)
- Voeding: 400W
- processor: QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz (9 x 267)
- Geheugen: 4 Gig ram
- Moederbord: Fujitsu Siemens P35T-FB
Waar zou het probleem van deze kaart kunnen liggen? Is de voeding niet optimaal ervoor of is deze kaart gewoon niet echt goed?
Indien ik een nieuwe zou kopen, wat zou dan de beste zijn die nog compatibel is met de voeding en het moederbord etc...
Groetjes,
Bram
Ik heb een probleem, mijn pc functioneert niet naar believen...
Mijn grafische kaart is volgens mij niet zwaar genoeg...
Ook vind ik niets over de grafische kaart terug en deze is nochtans van Geforce.
Ik ook een voeding van 400W, maar weet niet of deze optimaal is voor de grafische kaart.
Ik zou graag een nieuwe kopen in de toekomst, maar dan moet ik ook een nieuwe voeding kopen aangezien deze maar 400W is

Mijn gegevens:
- Grafische kaart: ZOTAC Geforce 8600 GS (512mb)
- Voeding: 400W
- processor: QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz (9 x 267)
- Geheugen: 4 Gig ram
- Moederbord: Fujitsu Siemens P35T-FB
Waar zou het probleem van deze kaart kunnen liggen? Is de voeding niet optimaal ervoor of is deze kaart gewoon niet echt goed?
Indien ik een nieuwe zou kopen, wat zou dan de beste zijn die nog compatibel is met de voeding en het moederbord etc...
Groetjes,
Bram