Geforce probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Hallo,

Ik heb een probleem, mijn pc functioneert niet naar believen...
Mijn grafische kaart is volgens mij niet zwaar genoeg...
Ook vind ik niets over de grafische kaart terug en deze is nochtans van Geforce.

Ik ook een voeding van 400W, maar weet niet of deze optimaal is voor de grafische kaart.

Ik zou graag een nieuwe kopen in de toekomst, maar dan moet ik ook een nieuwe voeding kopen aangezien deze maar 400W is :(

Mijn gegevens:

- Grafische kaart: ZOTAC Geforce 8600 GS (512mb)
- Voeding: 400W
- processor: QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz (9 x 267)
- Geheugen: 4 Gig ram
- Moederbord: Fujitsu Siemens P35T-FB

Waar zou het probleem van deze kaart kunnen liggen? Is de voeding niet optimaal ervoor of is deze kaart gewoon niet echt goed?
Indien ik een nieuwe zou kopen, wat zou dan de beste zijn die nog compatibel is met de voeding en het moederbord etc...

Groetjes,
Bram

De kaart is al wel wat verouderd maar dat zou geen ramp moeten zijn.
Maar waarom werkt de computer niet naar behoren? wat is er aan de hand? en is het altijd al zo geweest?

ik vond het een prima kaart voor een beetje spelletjes en vooral voor films en die dingen.
nadeel dat de mijne passief gekoeld werd en allemaal rare problemen kreeg.

Komt niet door de passieve koeling, maar omdat die kaart niet geschikt is voor spelletjes, wordt dan veel te zwaar belast en dan krijg je problemen.

:confused: was dat het :confused:
ik dacht dat de kaart raar ging doen omdat ie 60 graden werd. kreeg het vaak bij crysis en supreme commander.allemaal rare streepjes en regenbogen in het beeld :D

er zijn wel andere kaarten te koop die beter presteren en goed zouden moeten werken op een 400 watt voeding.
ati hd 5670 bijvoorbeeld. ook geen kaart om te gamen maar de meeste games draaien hier prima op.

Laatst bewerkt:
Grafisch

Ik zou wel graag bij Nvidia blijven.
Zijn er andere kaarten die passen voor mijn computer?

Als het echt niet anders kan dan wil ik wel een nieuwe voeding kopen...

Kunt u me meerdere kaarten tonen die schappelijk zijn van prijs?

wat is je budget? ati kaarten zijn wel wat goedkoper.

Voeding

Hoeveel zou het kosten voor een voeding van 550W?
Ik zou anders deze grafische kaart kopen:

9800 GTX 512 GDDR3

Grtjs

500W A merk zou voldoende moeten zijn, maar die van 600W kost net zoveel. Dus beter teveel als te weinig.

Dus deze voeding
http://www.alternate.nl/html/produc...Z/StealthXStream_600W/-1062542/?baseId=669390

Zouden jullie combineren met deze grafische kaart?
9800 GTX 512 GDDR3
Zijn jullie zeker hiervan want dan ga ik het aankopen.

MVG,
Bram

mooie voeding
die kaart is verrouderd het is nog een prima kaartje maar verwacht er niet van dat hij alles op high kan spelen

maar ik zou wel voor een 1GB versie gaan 512mb is weinig voor videokaarten van deze tijd
meschien kunnen wij je wat aanbieden binnen jouw budget

Kaartje kan nog alles aan hoor, bad company 2, modern warfare 2 ect kan alles nog op high draaien.

!GB heb je alleen nodig bij hoge resoluties, alles onder 1680x1200 maakt 512mb of 1024mb weinig uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan