Gegevens exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

st0ne2thedge

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Ik ben bezig met het maken met een applicatie die een gebruiker op een gemakkelijke manier toelaat enquêtepaginas aan te maken, hun gegevens worden online opgeslagen maar ze moeten uiteraard op elk moment op een simpele manier aan hun gegevens kunnen en backups maken enzo...

Als .txt is dit vrij simpel, ik had het echter ook als excel file willen kunnen maar het lukt mij enkel de gegevens domweg zoals in een .txt file onder elkaar te zetten op zon rekenblad en dat is niet echt de bedoeling.

De bedoeling is dat de vragen (onder de titel: 'Vragen') in kolom A staan en de antwoorden (onder de titel:'Antwoorden') in kolom B....

Is dit op een makkelijke manier verwezelijkbaar in vb.net? ik weet dat er een klasse is waarmee je excel vrij eenvoudig zou moeten kunnen besturen maar geen idee hoe ik ermee om moet gaan... :'(

ZIELIG! :D
lol :p

Ik snap kolom b niet goed, er zijn toch meerdere antwoorden per vraag? ga je die dan allemaal in 1 cell zetten en schijden met een delimeter? en wat bedoel je precies met antwoorden? zijn dat vaste antwoorde voor vragen, of de antwoorden gegeven door een user?

Cheers
BN

ZIELIG! :D
lol :p

Ik snap kolom b niet goed, er zijn toch meerdere antwoorden per vraag? ga je die dan allemaal in 1 cell zetten en schijden met een delimeter? en wat bedoel je precies met antwoorden? zijn dat vaste antwoorde voor vragen, of de antwoorden gegeven door een user?

Cheers
BN

Lolzys btw geen karacterhumor gebruiken op een public forum, de mense kunne nie mee :D

aja ffe ter verduidelijking

bijvoorbeeld als in cel A2 de eerste vraag staat, en bij vraag 1 horen 2 antwoorden, dan zouden deze respectievelijk in cellen B3 en B4 moeten komen te staan :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan