Beste helpmij mensen,
Ik heb een brandende vraag waar jullie mij wellicht mee kunnen helpen.
De situatie is als volgt:
Ik heb een lijst met gebreken opgesteld die een bepaalde waarde moeten bevatten.Bekijk bijlage Conditiescore.xls
Dit gebeurd aan de hand van 3 kruistabellen op tabblad 2.
De volgende voorwaarde omvang (O) wordt ingevoerd in kolom D (Doormiddel van een cijfer 1 t/m 5)
De derde voorwaarde intensiteit (I) wordt ingevoerd in kolom E (Doormiddel van een cijfer 1 t/m 3)
Met deze 3 voorwaarden moet dus een getal uit de kruistabellen worden gefilterd en in kolom F worden geplaatst.
Iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken>?
Zie bestand voor opheldering
Ik heb een brandende vraag waar jullie mij wellicht mee kunnen helpen.
De situatie is als volgt:
Ik heb een lijst met gebreken opgesteld die een bepaalde waarde moeten bevatten.Bekijk bijlage Conditiescore.xls
Dit gebeurd aan de hand van 3 kruistabellen op tabblad 2.
- Wanneer in tabblad 1 kolom C een G (gering) wordt aangegeven wil ik dat er gezocht word in kruistabel geringe (G) gebreken.
- Wanneer in tabblad 1 kolom C een S (serieus) wordt aangegeven wil ik dat er gezocht word in kruistabel serieuze (S) gebreken.
- Wanneer in tabblad 1 kolom C een E (Ernstig) wordt aangegeven wil ik dat er gezocht word in kruistabel ernstige (E) gebreken.
De volgende voorwaarde omvang (O) wordt ingevoerd in kolom D (Doormiddel van een cijfer 1 t/m 5)
De derde voorwaarde intensiteit (I) wordt ingevoerd in kolom E (Doormiddel van een cijfer 1 t/m 3)
Met deze 3 voorwaarden moet dus een getal uit de kruistabellen worden gefilterd en in kolom F worden geplaatst.
Iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken>?
Zie bestand voor opheldering