Hallo allemaal,
In een werkmap wil ik een bepaalde selectie sorteren. Het sorteren van de selectie doe ik middels een button in de werkmap. Ik gebruik hiervoor de volgende code:
Deze macro werkt gewoon goed. Echter moet het werkblad gedeeld worden en gebruikt worden door andere gebruikers.
Wanneer ik het werkblad deel en dan op de button druk waar deze code achter hangt krijg ik de volgende foutmelding:
Deze foutmelding vind ik vreemd, aangezien de Code alleen maar sorteerd en verder geen bewerkingen uitvoert mbt samengevoegde cellen.
Enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
In een werkmap wil ik een bepaalde selectie sorteren. Het sorteren van de selectie doe ik middels een button in de werkmap. Ik gebruik hiervoor de volgende code:
Code:
Sub Macro2()
'Sorteren
Range("B7:M7").Select
Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
Selection.Sort Key1:=Range("F8"), Order1:=xlAscending, Key2:=Range("G8") _
, Order2:=xlAscending, Key3:=Range("B8"), Order3:=xlAscending, Header:= _
xlGuess, OrderCustom:=1, MatchCase:=False, Orientation:=xlTopToBottom, _
DataOption1:=xlSortNormal, DataOption2:=xlSortNormal, DataOption3:= _
xlSortNormal
Range("A1").Select
End Sub
Deze macro werkt gewoon goed. Echter moet het werkblad gedeeld worden en gebruikt worden door andere gebruikers.
Wanneer ik het werkblad deel en dan op de button druk waar deze code achter hangt krijg ik de volgende foutmelding:
Code:
Fout 1004 tijdens uitvoering:
Voor deze bewerking moeten alle samengevoegde cellen dezelfde afmetingen hebben.
Deze foutmelding vind ik vreemd, aangezien de Code alleen maar sorteerd en verder geen bewerkingen uitvoert mbt samengevoegde cellen.
Enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?