Geachte helper,
Ik heb gezocht op dit forum naar een antwoord op mijn probleem, helaas heb ik deze niet kunnen vinden (hoop niet dat het aan mij ligt, anders bijvoorbaat mijn excuses). Ik zit met het volgende.
Voor mijn bedrijf hou ik diverse gegevens bij m.b.t. betalingen en salarissen. Deze gegevens staan in Excel puur voor mijn eigen administratie, echter ik moet een deel van deze gegevens wel maandelijks invullen in diverse Word template brieven, om deze te kunnen versturen. Nu is mijn vraag, hoe kan ik deze excel gegevens met 'een druk op de knop' laten exporteren naar Word, waarbij de afzonderlijke celgegevens op verschillende locaties in de brief worden ingevuld? Het liefste wil ik eigenlijk ook dat er zeg maar voor elke rij met gegevens een aparte brief wordt gemaakt. Kan iemand mij helpen?
Ik hoop dat ik de vraag duidelijk genoeg gesteld heb, ben nogal een leek met computers e.d.
Alvast enorm bedankt voor de te nemen moeite.
M.v.g.,
Jonesy020
Ik heb gezocht op dit forum naar een antwoord op mijn probleem, helaas heb ik deze niet kunnen vinden (hoop niet dat het aan mij ligt, anders bijvoorbaat mijn excuses). Ik zit met het volgende.
Voor mijn bedrijf hou ik diverse gegevens bij m.b.t. betalingen en salarissen. Deze gegevens staan in Excel puur voor mijn eigen administratie, echter ik moet een deel van deze gegevens wel maandelijks invullen in diverse Word template brieven, om deze te kunnen versturen. Nu is mijn vraag, hoe kan ik deze excel gegevens met 'een druk op de knop' laten exporteren naar Word, waarbij de afzonderlijke celgegevens op verschillende locaties in de brief worden ingevuld? Het liefste wil ik eigenlijk ook dat er zeg maar voor elke rij met gegevens een aparte brief wordt gemaakt. Kan iemand mij helpen?
Ik hoop dat ik de vraag duidelijk genoeg gesteld heb, ben nogal een leek met computers e.d.
Alvast enorm bedankt voor de te nemen moeite.
M.v.g.,
Jonesy020