• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit meerdere tabbladen halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teebee

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
157
Hallo,

kan iemand mij eens op weg helpen met volgende probleem.

Ik wil een verlofoverzicht maken, en enkel de dagen dat er verlof is aangevraagd tonen in een totaaloverzicht. Elke maand heeft een aparte TAB

In de droplist kies ik een persoon, en elke dag welke voldoet aan één van de voorwaardes in cellen E1:AC1 in totaaloverzicht tab, en dat hij dan in cel A4 de datum zet, en in cel B4 de verlofcode zet.

in bijlage een voorbeeld (heb enkel jan/Feb, de rest zal wel dezelfde manier zijn)
 

Bijlagen

Een van de mogelijke oplossing, de VBA code is voor verbetering vatbaar, maar daar ben ik maar beperkt in.
 

Bijlagen

Iets snellere lus door "SpecialCells".
Geen hulpblad (op de validatie na, heb ik maar laten staan).
Géén 'Select'.
Géén 'Activecell'
Het juiste jaartal.


Alleen de vraag: Moet "BF" er wel bij? staat niet in 'totaaloverzicht E1:AC1'.
 

Bijlagen

@HSV, BF zou ook in die lijst moeten staan inderdaad, en blijkbaar nog een paar meer, maar ik ga proberen er zelf uit te geraken met de gegeven oplossing.

Alvast hartelijk bedankt. (beide)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan