Teebee
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2006
- Berichten
- 157
Hallo,
kan iemand mij eens op weg helpen met volgende probleem.
Ik wil een verlofoverzicht maken, en enkel de dagen dat er verlof is aangevraagd tonen in een totaaloverzicht. Elke maand heeft een aparte TAB
In de droplist kies ik een persoon, en elke dag welke voldoet aan één van de voorwaardes in cellen E1:AC1 in totaaloverzicht tab, en dat hij dan in cel A4 de datum zet, en in cel B4 de verlofcode zet.
in bijlage een voorbeeld (heb enkel jan/Feb, de rest zal wel dezelfde manier zijn)
kan iemand mij eens op weg helpen met volgende probleem.
Ik wil een verlofoverzicht maken, en enkel de dagen dat er verlof is aangevraagd tonen in een totaaloverzicht. Elke maand heeft een aparte TAB
In de droplist kies ik een persoon, en elke dag welke voldoet aan één van de voorwaardes in cellen E1:AC1 in totaaloverzicht tab, en dat hij dan in cel A4 de datum zet, en in cel B4 de verlofcode zet.
in bijlage een voorbeeld (heb enkel jan/Feb, de rest zal wel dezelfde manier zijn)