Gegevens uit userform in werkblad plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HJ25

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2013
Berichten
304
Hallo,

in de bijlage een opzet voor een planningssysteem te zien. Nu heb ik in het werkblad "Planningsoverzicht" alle mogelijke dingen die de klant wil op een rij gezet. Wanneer ik nu het invoerscherm open (via het werkblad "Startscherm") en "Nieuwe aanvraag invoeren" klik dan komt er een nieuw scherm. Wanneer ik naar "Baanfaciliteiten" ga en aangeef wat de klant wil dan moeten deze gegevens ingevoerd worden. In "Page8" heb ik een knop met de tekst "Gegevens invoeren" staan. De gegevens van het onderdeel "Algemeen" worden ingevoerd wanneer je op die knop klikt. Nu moeten de gegevens van "Baanfaciliteiten" ook ingevoerd worden en in het werkblad "Planningsoverzicht" op de juiste plek komen te staan.

Wanneer ik aanklik dat de klant sector A van 08:00 tot 10:00 wil dan moet er in kolom N in de eerst volgende lege regel "08:00" komen te staan en in kolom O "09:00". Hoe krijg ik dit voor elkaar? Dit kan volgens mij namelijk niet op dezelfde manier als de algemene gegevens ingevoerd worden.

Even voor alle duidelijkheid: Ik wil alleen een opzet van de vba code die ik hiervoor kan gebruiken. De rest zal ik dan zelf invullen. Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Bestand planning forum.xlsm
    98,8 KB · Weergaven: 73
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan