davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
Cobbe , Warm bakkertje
Heb een wijziging moeten doen voor 1 klant aan het bestandje maar krijg het niet helemaal klaar.
Heb bij de velden die altijd moeten worden ingevuld 1 lijnen moeten toevoegen (invulblad h 29) extra info)
En op data tablad moet hij cel h 29 en h 31 overnemen in de kolom j en k.
Maar krijg dit niet klaar in de code , heb al van alles geprobeerd.
Cel h 29 moet bij het lijstje komen van de lijnen die moeten ingevuld zijn voor je de button kan gebruiken.
En cel h 29 moet in het data tablad overgenomen worden in rij j (deze moet altijd worden ingegeven of je kan niet verder)
En cel h 31 moet in het data tablad overgenomen worden in rij k (dit is gewoon een extra lijnen indien nodig)
Ook als het bestandje gemaild wordt krijgt de ontvanger bij opening van het excel bestand het volgende pop up te zien
" deze werkmap bevat koppelingen naar andere gegevens bron ......"
En kan je kiezen uit het volgende.
" bewerken niet bewerken help "
Kan ik er iets aan wijzigen zodat ze deze melding niet meer krijgen.
Kan je mij nog eens even verder helpen aub.
Heb een wijziging moeten doen voor 1 klant aan het bestandje maar krijg het niet helemaal klaar.
Heb bij de velden die altijd moeten worden ingevuld 1 lijnen moeten toevoegen (invulblad h 29) extra info)
En op data tablad moet hij cel h 29 en h 31 overnemen in de kolom j en k.
Maar krijg dit niet klaar in de code , heb al van alles geprobeerd.
Cel h 29 moet bij het lijstje komen van de lijnen die moeten ingevuld zijn voor je de button kan gebruiken.
En cel h 29 moet in het data tablad overgenomen worden in rij j (deze moet altijd worden ingegeven of je kan niet verder)
En cel h 31 moet in het data tablad overgenomen worden in rij k (dit is gewoon een extra lijnen indien nodig)
Ook als het bestandje gemaild wordt krijgt de ontvanger bij opening van het excel bestand het volgende pop up te zien
" deze werkmap bevat koppelingen naar andere gegevens bron ......"
En kan je kiezen uit het volgende.
" bewerken niet bewerken help "
Kan ik er iets aan wijzigen zodat ze deze melding niet meer krijgen.
Kan je mij nog eens even verder helpen aub.
Bijlagen
Laatst bewerkt: