Hallo,
Recentelijk vond ik een werkende script van WiGi op dit forum. Hieronder de aangepaste versie die ik gebruikte.
Nu creerde dit script prima een reeks gegevens op het tabblad: "Verzameling".
Nu ben ik echter opzoek naar een mogelijkheid om de locatie van de geproduceerde reeks beter te bepalen. Ik wil de resultaten graag (zie voorbeeld) op sheet: verzameling (2) en dan in de cellen: B8 (t/m H8).
Kan iemand me vertellen hoe ik het onderstaande script moet aanpassen?
En mocht het dan niet teveel gevraagd zijn, zou het mogelijk zijn om alleen de omschrijving en het totaal bedrag per omschrijving mee te pakken?
Recentelijk vond ik een werkende script van WiGi op dit forum. Hieronder de aangepaste versie die ik gebruikte.
Nu creerde dit script prima een reeks gegevens op het tabblad: "Verzameling".
Nu ben ik echter opzoek naar een mogelijkheid om de locatie van de geproduceerde reeks beter te bepalen. Ik wil de resultaten graag (zie voorbeeld) op sheet: verzameling (2) en dan in de cellen: B8 (t/m H8).
Kan iemand me vertellen hoe ik het onderstaande script moet aanpassen?
En mocht het dan niet teveel gevraagd zijn, zou het mogelijk zijn om alleen de omschrijving en het totaal bedrag per omschrijving mee te pakken?
Sub VindWAAR()
Dim c As Range
Dim firstAddress As String
With Sheets("LB-8474").Range("LB_GEVULD")
Set c = .Find(1, LookIn:=xlValues)
If Not c Is Nothing Then
firstAddress = c.Address
Do
c.EntireRow.Copy Sheets("Verzameling").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(1)
Set c = .FindNext(c)
Loop While Not c Is Nothing And c.Address <> firstAddress
End If
End With
End Sub
Bijlagen
Laatst bewerkt: