Geheugen bij Grand Theft Auto IV belangerijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metin655

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
De titel maakt het eigenlijk al duidelijk.
Is Ram geheugen belangerijk om Grand Theft Auto IV te spelen ?

Groetjes Metin.

Kortom. Ja. Zonder dat is het bijna niet te doen. Maar hoezo zou je dat niet hebbe?

Ik heb helaas maar 1GB ram geheugen
maar het spel heeft 2GB nodig

Ow zo. Tja. Het spel zal misschien trager zijn. Maar dat is denk k wel te doen.

Ik had ook 1 GB geheugen en dat ding happerde als de pest maar ja hij werkte wel maar het zag er erg lelijk uit! xD

Laatst bewerkt door een moderator:
Het maakt ook uit wat voor snelheid je geheugen is je zou misschien wel met 1 GB kunnen spelen maar dan zou de snelheid van het werkgeuheugen verschrikkelijk snel moeten zijn, ik heb bijvoorbeeld 1333 MHZ en het nieuwste is 1600 MHZ. Als je 1 GB van 1600 MHZ zou hebben zou je het misschien kunnen draaien. Maar dat kunnen we niet voor je opzoeken want we weten niet wat je systeem is. Wat voor type moederbord etc. Ook de snelheid van je harde schijf maakt uit. Je kan wel 1 Terabyte geheugen hebben maar als het maar 5400 tpm is kun je ook niet verwachten dat alles snel gaat een van 7200 tpm gaat sneller en ook kan je het mb/s verwerken van een harde schijf maakt uit , het kan ook aan je videokaart liggen, want ik had vroeger ook een degelijke pc en daar had ik een flut videokaart in dus ging ook alles langzaam,. Maar weer weten we dat niet omdat je nog geen specs van je systeem gegeven hebt. We kunnen je meer vertellen als je de specs van je complete computer geeft. Dus de processor, videokaart moederbord en het werkgeuhen (RAM) inclusief types en wat voor snelheid.

Dan kunnen we zeggen wat je moet verbeteren, nu kunnen we niet zo heel veel.

Sorry voor de weinig informatie.

-Acer Aspire T671
-Ati readen 1GB (meer weet ik niet)
-1GB ram geheugen
-Interl Celeron D inside
-Windows 7 Home Premium

Ik zag dat mensen met dez processor het spel wel aan kunnen.
En ik kan bijvoorbeeld Mafia II wel spelen.

Laatst bewerkt:
Hoi..Verwacht er niet teveel van,zonodig niets.Pc is uitgerust met Radeon Xpress 1250 of 1650vga.Niet bepaald gamewaardig.En je celeron D is ook geen toppertje.

EDIT:Wat geeft deze scan jou?Zoek daar in uitklapmenu even gta4 op
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Laatst bewerkt:
Ok ...dat wist ik dan niet.Ging uit van het opgegeven systeem.En jij wist hem ook niet meer.:D

Wat levert jou die scan op dan??

Dat ik hem niet aan kan :$.
Maar ik zie dat anderen mensen het wel aan kunnen (Met de zelfde processor).
Dus het zou volgens mij moet kunnen toch :S
Alleen ben er nog niet achter wat het probleem is :$

Laatst bewerkt:
Ik kan er geen oordeel over vellen.Ik heb niet gezien dat zij het wel kunnen.En wellicht is dat systeem wat sterker als die van jou.
ik weet nog steeds jou kaart niet en wellicht hebben hun een nog wat sterkere kaart etc.

Hier is de informatie over me computer.

Moederbord: Acer MRS600M
Processor: Intel Pentium D940 @ 3200MHZ
Fysiek Geheugen: 1024MB
Video Kaart: Ati Readen HD 5400 Series
DVD-Rom Station HL-DT-ST DVD+-RW GSA-H21N
Besturing systeem: Windows 7 Home Premium
DirectX: Versie 11.00

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan