Het maakt ook uit wat voor snelheid je geheugen is je zou misschien wel met 1 GB kunnen spelen maar dan zou de snelheid van het werkgeuheugen verschrikkelijk snel moeten zijn, ik heb bijvoorbeeld 1333 MHZ en het nieuwste is 1600 MHZ. Als je 1 GB van 1600 MHZ zou hebben zou je het misschien kunnen draaien. Maar dat kunnen we niet voor je opzoeken want we weten niet wat je systeem is. Wat voor type moederbord etc. Ook de snelheid van je harde schijf maakt uit. Je kan wel 1 Terabyte geheugen hebben maar als het maar 5400 tpm is kun je ook niet verwachten dat alles snel gaat een van 7200 tpm gaat sneller en ook kan je het mb/s verwerken van een harde schijf maakt uit , het kan ook aan je videokaart liggen, want ik had vroeger ook een degelijke pc en daar had ik een flut videokaart in dus ging ook alles langzaam,. Maar weer weten we dat niet omdat je nog geen specs van je systeem gegeven hebt. We kunnen je meer vertellen als je de specs van je complete computer geeft. Dus de processor, videokaart moederbord en het werkgeuhen (RAM) inclusief types en wat voor snelheid.
Dan kunnen we zeggen wat je moet verbeteren, nu kunnen we niet zo heel veel.