snijders2406
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 sep 2003
hoe kom ik er achter dat mijn geheugen 2x256 mb ddr 333 ook op de maximale snelheid draait??en niet op maar 100 mhz bv?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar je geheugen zo hoog mogelijk zetten maakt je pc niet altijd sneller. Je hebt een XP2400+. De FSB daarvan is 133MHz. Het zou goed kunnen dat het sneller is om je geheugen op DDR266 te laten staan.Geplaatst door snijders2406
Bedankt alletwee voor hulp met mn probleempje .
geheugen liep op een lagere snelheid dan mogelijk was.
nu is het ok .
Bedankt. (-;
jaGeplaatst door snijders2406 Als ik hem hoger ga zetten ben ik dan bezig met overclocken?
Nee, het geheugen loopt op 166mHz. Maar wel 166MHz DDR (double Data Rate). En omdat het voor de fabrikanten marketingtechnisch gezien nu eenmaal slimmer is het te omschrijven 333MHz noemt iedereen het nu zo. Officieel loopt het dus op 166MHz en heet het DDR333 of PC2700 (naar het aantal MB's dat het per seconde kan overdragen)In het begin gaf mijn opstartscherm aan dat het geheugen op 166 mhz liep terwijl het op 333 kan lopen of heb ik dat verkeerd??
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.