Gekleurde blokjes i.p.v. weergave gadgets en dergelijke

Status
Niet open voor verdere reacties.

lidamol

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2009
Berichten
5
Hallo ik hoop dat ik hier goed ben met de volgende vraag. Ik zie bijvoorbeeld op hyves en facebook als iemand mij een bericht stuurt het hele bericht niet. Ik kan op spelletjes .nl ook niet alle spelletjes spelen, maar zie ik alleen een blanco pagina met in de linkerbovenhoek 3 gekleurde blokjes in een vierkantje. Dus geen kruisje maar gekleurde blokjes.
Ik denk dat ik iets mis maar wat? Ik heb al adobe en flash opnieuw gedowload maar zonder succes. Ik hoop dat iemand me kan helpen bij voorbaat dank. Groetjes Lida

Inmiddels gebruik ik een andere browser dan Internet Explorer 7 en nu werkt alles wel. Toch snap ik dan niet waarom het jaren goed is gegaan met IE 7 en nu dan ineens niet meer. Ook niet met IE 8. Dus het is gedeeltelijk opgelost...
Groetjes Lida
 
Laatst bewerkt:
hoi,

dan weet ik het even niet, ik ga verder zoeken, als ik wat heb hoor je van me!

Marten
 
hoi,

dan weet ik het even niet, ik ga verder zoeken, als ik wat heb hoor je van me!

Marten

Hallo,
Oke alvast heel erg bedankt. Ik heb er al weken last van en kom er maar niet achter hoe het komt. Heb ook al contact gehad met iemand van hyves en een printscreen opgestuurd, maar hun wisten het ook niet. Lijkt wel of ik een of ander file'tje mis of misschien per ongeluk heb verwijderd.
Groetjes Lida
 
hoi,

kan je mij misschien ook even printscreen sturen?
graag even van hyves, en spelletjes.nl

martenbiesheuvel@live.nl

Marten

Ja is goed zal ik even doen, maar moet je er gelijk bij vertellen dat mijn dochter nu net er een andere browser voor me heeft opgezet en nu doet alles het wel?? Er is dus iets mis als ik op internet explorer zit. De mail is onderweg... Groetjes Lida
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan