Geluid blijft af en toe hangen (jam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Nooit gehad, maar de laatste tijd blijft het geluid af en toe hangen. Ik noem het maar jam. Je hoort dan een raar geluid (1 seconde). Wie weet wat dit is?

Win 7

oke, kijk in je kast of er misschien veel stof op je geluidskaart ligt.

En maak anders de ingang van je geluidskaart schoon.

suc6

Zal er eens naar kijken alvast bedankt.

Ik zie dat mijn pc van binnen erg vuil is, maar ja hoe maak je dat nu schoon......

Dat is dus jou probleem (zoals ik al had verwacht)

Je hebt meerdere opties:

Koop een bus perslucht (stuk of 3) en spuit je pc helemaal schoon.

Breng hem naar de computerwinkel en laat hun het doen.

Mvg, Donovan

Zie op filmjes ook dat ze bezig zijn met een stofzuiger.........maar zoiets vind ik altijd een beetje link.

Niet met een stofuiger doen.

Dan weet je zeker dat je je pc molt.

Gewoon een busje perslucht kopen of het laten doen door de pc winkel.

Geluid blijft soms nog steeds hangen. Stekkertjes zitten er goed in. Pc van binnen schoon, wat zou het nog meer kunnen zijn?

Heb ook nog even gekeken naar mijn stuurprogramma's, maar daar hoeft ook niks te worden bijgewerkt. Zie ook nergens geen fouten of gele gevarendriehoekjes.

Ook nog DXdiag uitgevoerd maar hij vindt nergens fouten.

Laatst bewerkt:
Nog steeds dit vervelende probleem.................NIEMAND???????????

Weet eigenlijk ook niet precies waar ik mijn geluidskaart kan vinden. In Everest vind ik ook niks of kijk ik wellicht verkeerd.

Laatst bewerkt:
Wellicht heb je in deze sectie meer geluk.
Mod sectie besturingssystemen.

Ik heb via DELL de geluidskaart nog een keer ingesteld (driver opdate) was wel van 2007, maar dat maakt niet uit denk ik. Probleem was een beetje dat ik nu geen Vista meer heb maar Win 7, maar dat maakt voor het geluid denk ik in niet uit.

Hoi,
dat weet ik nog niet zo zeker, als je een andere bits-versie hebt maakt het wss wel uit.

nee bits zijn hetzelfde 32 bit. Maar via Dell had ik toen Vista genomen. Maar die deden moelijk met de update naar Win 7 dus heb ik die in de winkel gekocht. Maar de service TAG staat nog op Vista zodoende. Die vindt ie nog wel. Ik hoop dat het geen kwaad kan.

Probeer de driver te vinden zonder servicetag, dacht me te herinneren dat dat ook mogelijk is bij DELL. Is het probleem begonnen nadat je Win 7 erop hebt gezet?

Nee veel later ik heb win 7 al sinds oktober november 2007. Het vreemde is dat ie het alleen doet bij muziek. Die andere drivers vind ik niet helaas.

Win 7 is pas 2009 uitgekomen (je zult wel in de war zijn met Vista :D). Zijn dat nummers waar je voorheen nooit problemen mee hebt gehad? Doe je veel muziek dowloaden? Defragmenteer je je schijf regelmatig? Doe anders eens een chkdsk /r.

Nee ik ben niet in de war. Ik heb Vista genomen met mijn nieuwe pc toentertijd. In oktober/november heb ik via de winkel Win 7 geupgrade. Nee nooit problemen gehad met die nummers. Maar het is ook via u tube. Ook via intern ook via boxen. Altijd dus. Ook bij een nieuwe cd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan