geluid doet het niet na opnieuw windows instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok zal wel fout zijn dan mijn foutje..
en t zou soieso meest waarschijnlijk niet werken omdat ik sp3 heb

Ik maak het even makkelijk voor je:

Klik hier om de Microsoft Universal Audio Architecture High Definition Audio bus driver te downloaden.
Klik hier om de geluiddriver te downloaden.

Je moet eerst de Microsoft Universal Audio Architecture High Definition Audio bus driver installeren, daarna de geluiddriver.

Groet,
:D

ik kijk al naar het is aan het downloaden dus nu maar ff wachten

audio bus is nu klaar met downloaden ff opnieuw opstarten en dan audio driver

Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuw probleem als ik de audio driver download zegt ie weer dat ik de audio bus driver moet instaleren kijk maar

'Your System must have the microsoft universal audio architecture UAA high definettion audio bus driver installed before yo can install realtek.............................'

wat te doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet even de audio bus driver installeren die ik in de vorige post heb geplaatst. :)

ja maar als ik dan de audio driver wil instaleren geeft hij deze foutmelding

Dan moet je eerst die audio bus installeren, je moet de drivers op deze volgorde installeren:

1. Chipset Drivers
2. Audio Bus
3. Audio Driver

Groet,

ok ehmm als ik de chipkaart upgrade staat dat er al een procces bezig is en stuurt me door naar device manager als ik het daar de tutorial volg zegt het dat ik:'niet nu moet drukken terwijl dat helemaal niet kan!' dus klik ik op de knop
laat de computer zoeken en vind ie niks

Sorry, maar ik snap je even niet. Kun je het even beter uitleggen? Probeer eens de audio bus te installeren daarna de drivers. Vergeet even de chipset drivers.

eindelijk dacht ik alles lukte de chipsetdriver was succesvol geinstaleerd en daarna lukte de bus ook nog en daarna werkte de audio driver ook nog maar er komt nog steeds geen geluid uit de speakers.
en bij sm bus device staat nog steeds een vraagteken(device manager

Dan weet ik het helaas niet meer, sorry. In mijn hoofd zit geen super-computer. Misschien weet iemand anders het wel.

Vraag verplaatst, waarbij ik aangenomen heb dat het Windows XP betreft, vanwege het feit dat daar sprake van is in de gegeven links.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan