Geluid makkelijk switchen HDMI/speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielswrath

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
Hallo,

Ik heb sinds kort een TV (via HDMI) en een monitor met speakers (via 3x 3,5 mm plug = 5.1) aangesloten en daarnaast gebruik ik nog regelmatig een usb headset. Nu is er alleen het probleem dat het wisselen van audio apparaten wel eventjes duurt (configuratiescherm, voorkeur output wijzigen) en daarnaast als ik de voorkeur wijzigt werkt mijn headset niet direct als ik hem erin stop. Nu wil ik graag een makkelijk programma om simpel van geluidsbron te veranderen. Is dit mogelijk? Ik ken al trucjes om via opnameapparaten je HDMI aan te sturen, maar dan krijg je een vrij matig geluid. Graag hulp :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo
Hallo

Lijkt een beetje op mijn post van een tijd terug, waar ik helaas geen antwoord op heb gekregen.
Ik heb het als volgt opgelost (kost ook wat tijd, wel iets minder).
Ik heb een snelkoppeling gemaakt van mijn geluidsoptie.
Dit gedaan via: start>Geluid intypen>Sleep het programma Geluid onder Configuratiescherm; naar je bureaublad.
et voila!
Dat is voorzover mijn optie.. ik hoop dat jij op deze post wel iemand vindt die hier software voor heeft.
Succes!

Vrg, BluetoothUSB

Offtopic: beetje flauw om 'hey' te wijzigen...

Ontopic:
Daar zocht ik idd ook al naar! Dit ga ik sws doen. Maar een programmaatje zou handiger zijn.

De aanhef 'hey' wordt niet voor niks aangepast.
Ga je daarna ook nog een moderator pesten dan heb je de forumregels niet gelezen.
Wil je discussieren over de aanhef supermoderator@helpmij.nl is daarvoor het aangewezen mail adres.

Bedankt voor dat forum, maar die had ik al gevonden en was niet erg nuttig.
*Knip*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan