geluid probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotfi

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
43
hoi mensen :)

ik heb een probleem mijn pc is laatst door het donker gehaalt en ik ben nu van windows vista naar xp gegaan omdat xp me tog meer bevalt maar nou heb ik alles opnieuw gedownload. maar toen ik me muziek ging downloade en ik het afspeelde klonk het heel raar het haperde en klonk heel lelijk zowel bij itunes als bij limewire maar via internet klinkt alles gewoon goed ik heb 2 boksen van logitech en een subwoofer ook van logitech
verder kloppe de verhoudinge van het geluid ook niet als ik op internet iets heb geluistert en daarna via itunes. gaat itunes heel hard :S dat was eerst nooit zo en als ik de zelfde muziek op mijn ipod zet en het dan afluister klinkt het gewoon goed :S kan iemand mij helpen. o en itunes loopt vast bij afsluiten.
 
Laatst bewerkt:
nou ik heb hem niet zelf door het donker gehaalt maar de gene die het gedaan heeft heeft dat als het goed is allemaal gedaan want er staan namelijk wel heel veel drivers op maar hoe kan ik zien welke voor geluid is ???
 
en nog iets als er verkeerde of geen drivers voor geluid zoude zijn zou die het op internet tog ook slegt moete doen ??? want spelletjes doen het ook gewoon goed
 
Het geluid wordt geregeld door de driver dus als de driver niet goed is kan zijn dat hij het op het ene programma wel goed doet en het andere niet.
dus ik zou als ik jou was even de huidige drivers die je hebt deinstaleren en de nieuwste drivers van de logitech.com downloaden. en dan de driver overnieuw instaleren

Grtz Dwergman25
 
oke en hoe weet ik welke driver van me geluid is dan?? en dankje voor je hulp :)
 
oke en hoe weet ik welke driver van me geluid is dan?? en dankje voor je hulp :)

Dat kan je zien bij deze computer en dan kies je links in de lijst apparaatbeheer daar kan je alle drivers zien ook die van je geluid als er een !!! UITROEPTEKEN BIJ STAAT IS ER ZEKER WETEN EEN FOUT IN DE HARDWARE OF DE DRIVER !!!!! Maar er hoeft geen uitroepteken te staan. Als uw mij de naam van de hardware geeft zoek ik de driver voor je op.

GR. Jerry
 
bij configurtiescherm > add/remove programs staat dan als het goed is logitech en iets met sound ofzo tussen

Als je het daar niet kan vinden staat het ook nog bij:

Rechtermuisknop op deze computer managment > Device manager. dan krijg je waarschijnlijk zoiets te zien:

device_manager.gif


ga dan naar sounds etc. en klik op het plusje dan moet er ergens logitech tussen staan.
klik dan met je rechtermuisknop op die logitech en kies voor properties>tabblad driver en kies uninstal

na het deinstalleren moet je de pc ff overnieuw laten opstarten en dan de nieuwe driver van logitech downloaden en instaleren.

Suc6 :thumb:
 
er bestaan geen drivers voor boxen, die bestaan alleen voor je geluidskaart...

Geluidskaart kan je vinden via: Apparaatbeheer, en everest. Via everest is het makkelijker. Download het programma maar eens.
 
jij hebt denk ik de nederlandse xp ;) ik hb de engelse is makkelijk voor informatie te vinden.

maar deze bedoel ik:

2_ComputerManagement.jpg
 
oke ik heb gedaan wat je zei maar er staat geen logitech tusse en ik word gek van dat 2 mensen dinge zegge die ik moet doen :S ik vat het strx niet meer hoor :p wel bedankt voor de moeite bijde :)
 
Als je dat programma opent dan zie je geluid staan als je daar op drukt staat als het goed is de naam van de hardware erbij als je die aan mij geeft dan download ik de driver. Als hij daar niet bij staat moet je even kijken bij je geluidskaart en daar staat dan je geluidskaart in die lijst als je daar de naam van geeft dan download ik de driver voor de geluidskaart.

Gr. Jerry
 
Als je dat programma opent dan zie je geluid staan als je daar op drukt staat als het goed is de naam van de hardware erbij als je die aan mij geeft dan download ik de driver. Als hij daar niet bij staat moet je even kijken bij je geluidskaart en daar staat dan je geluidskaart in die lijst als je daar de naam van geeft dan download ik de driver voor de geluidskaart.

Gr. Jerry

je kan beter de downloadlink geven dan zelf te downloaden is wat makkelijk voor hem ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan