geluid probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een gekanker zeg :p dat programma snap ik niet hoe ik het moet openen :S maar ik snap ook al niet hoe ik een foto moet stuure :S op deze site wat is url :S srry mensen zo handig ben ik niet met pc's
 
Wie is hem??

En wat praat je er nou doorheen je hebt nog niks nuttigs gezegt!!!!

met hem bedoel ik de topicstarter

en je hoeft me niet gelijk aan te vallen hoor... dit forum is gemaakt om elkaar te helpen met problemen niet elkaar af te kraken.

bedankt verder reageer ik hier niet op.
 
@dejerry: je kunt beter geen everest meer adviseren.er is al lang bij de gratis versie geen update meer geweest met als gevolg dan indien het een nieuwere pc is veel onderdelen niet meer herkent worden.
pcwizzard is een beter alternatief.


@ts:indien het geluid het normaal wel doet zou het dan geen codecprobleem kunnen zijn??
 
@dejerry: je kunt beter geen everest meer adviseren.er is al lang bij de gratis versie geen update meer geweest met als gevolg dan indien het een nieuwere pc is veel onderdelen niet meer herkent worden.
pcwizzard is een beter alternatief.


@ts:indien het geluid het normaal wel doet zou het dan geen codecprobleem kunnen zijn??


Oke, hartstikke bedankt voor dit duidelijke antwoord.

Gr. Jerry
 
oke het programma staat aan maar nog 1 vraag wat is url :S want als ik dat weet kan ik foto's stuure dan gaat het wat makkelijker
 
hee lotfi nog veel succes :thumb:

ik ben weg want het begint een beetje op een wedstrijdje te lijken met Dejerry, en ik ben hier niet om afgekraakt te worden. als je er echt niet uitkomt dan stuur mij maar een pm dan zal ik kijken.

Grtz Dwergman25
 
oke het programma staat aan maar nog 1 vraag wat is url :S want als ik dat weet kan ik foto's stuure dan gaat het wat makkelijker
Dat is een link naar een website in dat rijtje drie plaatsen naar recht daar staat zoon begje als je daar op klikt kan je een foto toevoegen.
 
hee lotfi nog veel succes :thumb:

ik ben weg want het begint een beetje op een wedstrijdje te lijken met Dejerry, en ik ben hier niet om afgekraakt te worden. als je er echt niet uitkomt dan stuur mij maar een pm dan zal ik kijken.

Grtz Dwergman25

sluit ik me bij aan

ik heb me verhaal gedaan

alleen ik doe niet aan pm's
 
oke dankje dwerg :p en ja dat weet ik maar dan vraagt ie om url :S wat is dat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan