Geluid TV doet het niet na aansluiten op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sachavdzanden

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Berichten
19
Hallo iedereen.
ik heb gister een Nieuwe TV gekocht werkt perfect alles doet het goed mooi beeld alleen het GELUID doet het niet ik heb alles gedaan wat in de handleiding staat (voor het eerst van mijn leven :p) alle mogelijke opties gedaan maar het werkt niet
ik weet dat de boksen niet kapot zijn want als ik hem op een Portebel DVD speler aan sluit doet hij het wel gewoon. ik hoor ook steeds allemaal geluiden piepjes en kraak geluiden er uit komen

weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Alvast bedankt:thumb:
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Met welke kabels heb je de verbinding tussen pc en tv gemaakt en om welke tv gaat het ?
 
HDMI VGA DVI en Componenten en zon kabel die ook in je koptelefoon zit die aan de ene kant groen en de andere kant blouw is en ik heb alles gecombineerd
 
Hoi,

Oke qua bekabeling zou het goed kunnen wezen maar denk dat je de audio ingang op de tv moet toewijzen aan tv ingang daarom mijn vraag welke tv heb je, of je zou dit in je gebruiksaanwijzing moeten zoeken.
 
Ik heb de Handleiding door gelezen die ik op papier heb en daar staat alleen in hoe je hem in elkaar moet zetten
die op internet staat wel wat meer in ook hoe ik hem moet aansluiten maar het lukt nog steeds niet op de manier hoe hun het zeggen

Ow ja het gaat ook om het feit dat mijn PC DVI uit heeft en de TV HDMI in heeft
 
Hoi,

Als ik in je gebruiksaanwijzing kijk op internet en dan blz 13 nr 2 zo kan je hem ook aansluiten en dan vanaf je groene audio aansluiting een audio kabeltje aansluiten .
 
ja dat heb ik al gedaan en dat doet het ook niet en het ligt niet aan het kabeltje want op mijn 2e scherm doet die het wel gewoon

Het enige dat ik nog niet heb geprobeerd is een externe geluidskaart maar dan moet ik wel even kijken of ik die ergens heb liggen
 
Hoi,

Dan zal het toch een instelling op de tv zijn, en dan zal dit ook niet met een ander geluidskaart opgelost zijn als het op het andere scherm wel alles goed gaat.
 
ja maar ik denk ook niet dat het aan de TV licht want als ik er en DVD speler op aan sluit dan doet het geluid en het beeld het wel

Wat ik net heb uitgevonden is dat als ik het geluid op de componenten zet en het beeld op HDMI zet dan kan ik of beeld of geluid krijgen maar niet allebei
 
Hoi,

Je dvd speler hoe is deze aangesloten hdmi of via scart?
 
Hoi,

Oke dat zal op blz 13 de nr 7 zijn dus blijf ik van mening dat het nog steeds een instellings fout op de tv kan zijn (of zal zijn)
 
en bedoel je dan dat het handmatig te doen is dus via het menu via de afstand bediening of echt dat het iets fout is dat niet zelf gemaakt kan worden
 
Hoi,

Ja ,dat zal op 1 of andere manier via de afstandbediening geregeld kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
en wat ik ook wel erg vind is dat er staat dat ik 3 HDMI aansluitingen heb maar ik heb er maar 2 kan het dan zijn dat ze ietsanders ook mee telen ?
 
Hoi,

In de beschrijving op internet worden er wel 2 aangegeven hoor
 
ja weet ik maar op mijn scherm en i\op de doos staat een sticker met 3 HDMI ingangen
en ook op internet bij Saturn aanbiedingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan