Geluid TV doet het niet na aansluiten op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Dan heb je er ook twee neem ik aan gezien je reactie dat zou ik in ieder geval wel even aan de winkel melden maar gezien je probleem heeft dit dan invloed?

nee oke dat snap ik
ik ga ook nog even een keer boos naar de winkel en kijken hoe ze reageren :p
en dan ga ik wel even vragen waarom er niks van de handleiding klopt en het feit dat er fouten staan op de doof TV en internet en dan kijken wat er gebeurt :D
want wat zou jij nog zeggen van wat ik nog zou kunnen doen

Hoi,

Je zou daar ook even de uitleg kunnen vragen hoe je dit moet oplossen gezien de aanwezige mogelijkheden, en dan kan je ze vanzelf op de hdmi aansluitingen wijzen.

ja zo wilden ik het ongeveer ook wel gaan doen maar aangezien ze de vorige keer toen ik er was niks konden zeggen ......

Hoi,

Hoezo niets kunnen zeggen geen verstand van denk alleen willen verkopen .
Je zou ook nog lg zelf kunnen bellen.

ja daar zat ik ook aan te denken allen meestal krijg je dan gaat het zo van oke ja da snap ik waar heb je hem gehaald saturn ja oke dan moet daar zijn da gaat altijd zo

Hoi,

Nee hoor heb zelf daar ook al eens heen gebeld en ze helpen netjes tenminste toen wel.

Geen dank misschien lees ik nog wel of het gelukt is?:thumb::thumb:

Ik heb uiteindelijk geen Oplossing gevonden ik heb er nu gewoon een 5.1 surround set bij gekocht het blijkt dat bij bijna heel deze serie deze fout zit

Toch hartelijk bedankt Iedereen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan