Geluid weg via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry hoor, maar wat heeft dit met providers te maken?
Eerst een paar vragen, voordat ik kan helpen:
Wat voor besturingssysteem heb je?
Wat voor browser gebruik je?
Is het probleem ook bij andere browsers?
Heb je dit probleem ook wanneer je muziek die op de pc staat afspeelt?

Windows 7, IE, andere browsers heb ik niet.
Nee, het geluid doet het alleen niet met internet.

Waarschijnlijk staat het geluid van IE uit. Dit kan je aanzetten door dubbelklik op het speakertje rechtsonderin het scherm. Als het goed is komen er nu verschillende pictogrammen met allemaal een aparte geluidssterkte. Hier moet je die van IE hoger zetten.
Probeer anders dit eens.

Laatst bewerkt:
Als ik daar op klik zie ik maar één volumeniveau.
Dat Engels is mij te ingewikkeld om daar aan te beginnen.
Helaas nog steeds geen geluid.

Ik zit nu op een vista laptop, dus nu is het wat makkelijker. Klik op het kleiner speakertje rechtonderin, nu komt er en volumeregelaar en onderin staat ''mixer'', klik hierop. Nu komt er een schermpje met verschillende pictogrammen (je moet wel internet aan hebben staan), kijk of het balkje bovenaan staat onder het icoontje van internet. Als dit niet werkt, moet je proberen wat in die link stond:

Open kladblok en kopieer dit en plak dit erin:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32]
"midimapper"="midimap.dll"
"msacm.imaadpcm"="imaadp32.acm"
"msacm.msadpcm"="msadp32.acm"
"msacm.msg711"="msg711.acm"
"msacm.msgsm610"="msgsm32.acm"
"msacm.trspch"="tssoft32.acm"
"vidc.cvid"="iccvid.dll"
"VIDC.I420"="i420vfw.dll"
"vidc.iv31"="ir32_32.dll"
"vidc.iv32"="ir32_32.dll"
"vidc.iv41"="ir41_32.ax"
"VIDC.IYUV"="iyuv_32.dll"
"vidc.mrle"="msrle32.dll"
"vidc.msvc"="msvidc32.dll"
"VIDC.YVYU"="msyuv.dll"
"wavemapper"="msacm32.drv"
"msacm.msg723"="msg723.acm"
"vidc.M263"="msh263.drv"
"vidc.M261"="msh261.drv"
"msacm.msaudio1"="msaud32.acm"
"msacm.sl_anet"="sl_anet.acm"
"msacm.iac2"="C:\\WINDOWS\\system32\\iac25_32.ax"
"vidc.iv50"="ir50_32.dll"
"wave"="wdmaud.drv"
"midi"="wdmaud.drv"
"mixer"="wdmaud.drv"
"VIDC.WMV3"="wmv9vcm.dll"
"VIDC.VP40"="vp4vfw.dll"
"msacm.voxacm160"="vct3216.acm"
"MSVideo"="vfwwdm32.dll"
"MSVideo8"="VfWWDM32.dll"
"wave1"="wdmaud.drv"
"midi1"="wdmaud.drv"
"mixer1"="wdmaud.drv"
"aux"="wdmaud.drv"
"vidc.VP70"="vp7vfw.dll"
"vidc.X264"="x264vfw.dll"
"VIDC.FPS1"="frapsvid.dll"
"vidc.VP60"="vp6vfw.dll"
"vidc.VP61"="vp6vfw.dll"
"vidc.VP62"="vp6vfw.dll"
"vidc.DIVX"="DivX.dll"
"VIDC.UYVY"="msyuv.dll"
"VIDC.YUY2"="msyuv.dll"
"VIDC.YVU9"="tsbyuv.dll"
"VIDC.DRAW"="DVIDEO.DLL"
"VIDC.YV12"="yv12vfw.dll"
"wave2"="wdmaud.drv"
"midi2"="wdmaud.drv"
"mixer2"="wdmaud.drv"
"aux1"="wdmaud.drv"
"wave3"="wdmaud.drv"
"midi3"="wdmaud.drv"
"mixer3"="wdmaud.drv"
"aux2"="wdmaud.drv"
"VIDC.MSUD"="msulvc05.dll"
"wave4"="wdmaud.drv"
"midi4"="wdmaud.drv"
"mixer4"="wdmaud.drv"
"aux3"="wdmaud.drv"

Sla het op het bureaublad op als missing.reg, en selecteer in het schermpje ''alle bestanden'' en klik op opslaan.

Druk daarna windowstoets en r tegelijk in, en typ in regedit en klik op ''ok''. Bij de bewerker klik op ''bestand'' > ''importeren'' en selecteer het bestand op het bureaublad. Je zou een berichtje moeten krijgen dat het succesvol geimporteerd is. Klik op ok en test het daarna.

Als ik de speakertjes open en op Mixer klik zie ik Apparaat en Toepassingen, helaas geen icoontje van Internet.

Dan moet je internet aanzetten, naar youtube gaan, een filmpje aanzetten en nog een keer proberen.

Helaas, het werkt niet bij mij. Ik zie geen icoontje en er is geen geluid.

Ik heb dat bestandje uitgeprobeerd, en geimporteerd, maar nog steeds geen geluid op internet. Het moet dus toch iets anders zijn. Ook heb ik nog steeds geen volumeregelaars bij mixers van internet.

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    29,6 KB · Weergaven: 61
Probeer het volgende eens: open het start menu en typ in (bij ''zoekopdracht starten'', onderin) cmd.exe en klik met de rechtermuisknop erop en kies ''als administrator uitvoeren''. typ in: sfc /scannow. Nu gaat je computer scannen naar corrupte windows bestanden, dit heeft echter alleen zin als je een windows cd hebt. Dus: heb je die?

Helaas, ook hier kom ik niet verder, geen cd, alles was al geinstalleerd.

Probeer dan eens op te starten in de veilige modus (opstarten en op continu f8 indrukken voordat het windowsscherm er is, met de pijltjestoetsen ''veilige modus'' selecteren en op enter drukken) op te starten. En kijk dan eens of het wel werkt.

Helaas, dit heeft niet geholpen, ik heb geen internetverbinding in de veilige modus.

Probeer dan eens op te starten in ''veilige modus met netwerkmogelijkheden''

Helaas, wel internet, maar er staat een kruis door de speakers, dus geen geluid met deze optie.

Is het niet mogelijk om het geluid weer aan te zetten?
Probeer anders buiten de veilige modus eens te zoeken in het startmenu naar ''internet explorer'' en klik aan ''internet explorer zonderinvoegtoepassingen''. Probeer of je daar wel geluid hoort, door bijvoorbeeld naar youtube te gaan en muziek af te spelen.
Als dat niet lukt, kijk hierdan eens

Laatst bewerkt:
Probeer eens of u wel geluid heeft bij het beluisteren van een webradio. Enkele voorbeelden om te proberen:

3fm
100%NL

Probeer ook eens een willekeurige aflevering op RTL gemist te bekijken.
http://www.rtl.nl/xl/#/gemist/

Indien dit wel werkt zou het probleem dus te maken kunnen hebben met de Adobe Flash software. RTL gemist werkt met Silverlight en de webradio's werken meestal met een Mediaplayer plugin. Youtube heeft Adobe Flash nodig om te kunnen functioneren. U kunt in dat geval Adobe Flash van uw systeem verwijderen en opnieuw installeren.

Het geluid werkt wel op de webradio. Adobe Flash heb ik geprobeerd te verwijderen maar dat gaat niet.

Ik heb deze alsnog verwijderd en een nieuwe erop gezet, maar het geluid blijft weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan