Geluidsinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pompebled

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2012
Goedemiddag!

Waar vind ik in Win-7 de instellingen van de geluidskaart?

Naar het schijnt (want ik heb ze nog niet kunnen lokaliseren) kun je verschillende instellingen instellen, van concert hall tot badkamer.
Momenteel klinkt alles een beetje 'klotserig', alsof er een beetje galm achter zit, vrij waardeloos bij muziek en filmpjes...

Groeten, Jan.

hallo, druk op start ( het vlaggetje links onderin ) typ bij zoeken in 'geluid' en open geluid. druk op het speakertje en dan eigenschappen dan ga je naar verbeteringen en daar staat het. wat ik zelf een erg makkelijk programma vind is realtek hd audio manager. niet noodzakelijk wel handig. ik hoop dat dit voldoende is:)

Hallo Mike,

Via de zoekopdracht 'Geluid' valt er, behalve het aantal en formaat speakers niks in te stellen...
Ik heb deze geluidskaart:
http://www.ms-tech.de/ger/index.php/product/detail/pdcid/43/pdid/59
In de manual en op de meegeleverde CD vind ik niks over het instellen van het geluid.

Het lijkt erop, dat ik aan dit geluid vast zit.
Ik zal mijn leverancier er eens op aanspreken, want dit bevalt me absoluut niet, het is helemaal beroerd, als ik met een muzieknotatie programma werk en het opgeslagene afspeel, brrr...

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt:
Door middel van het random aanklikken van alles wat ik kon vinden eindelijk het icoontje voor de geluidskaart gevonden.
Zoals ik al dacht, kun je hier alle instellingen aanpassen.

Mijn 'badkamergalm' is uitgezet en ik kan zowaar m'n subwoofer ook aansturen.

Opgelost, groeten, Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan