Geluidsproblemen in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Op het tabblad Verbeteringen vink de optie "Alle geluidseffecten uitschakelen" uit en bekijk of het probleem hiermee verholpen is.

Dit duidt op beschadigde systeembestanden van Windows. Om deze te reparen is een reparatie installatie / inplace upgrade nodig. Om deze reparatie te kunnen uitvoeren is een Windows dvd nodig. De procedure van de reparatie installatie vind je hier terug.

De Windows DVD heb ik niet, maar als ik dit zo lees dan ga ik terug naar de winkel waar ik de laptop (op 1-6-2011!) gekocht heb.
Of kan het zijn dat ik die Systeembestanden zelf beschadigd heb?

De Windows DVD heb ik niet, maar als ik dit zo lees dan ga ik terug naar de winkel waar ik de laptop (op 1-6-2011!) gekocht heb.
Of kan het zijn dat ik die Systeembestanden zelf beschadigd heb?
De systeembestanden zijn inderdaad beschadigd. Dit zie je in de melding die je kreeg bij het "sfc /scannow" commando.
Voorgaande stappen kunnen die meestal repareren, maar dan heb je dus de dvd nodig.

Dan ga ik toch eerst maar eens naar de winkel, horen wat ze daar voor me kunnen doen.
Toch vreemd dat je nooit een DVD mee krijgt als je laptop koopt!
Maar, kan ik die bestanden zelf beschadigd hebben?

Maar, kan ik die bestanden zelf beschadigd hebben?
Dit is achteraf niet te achterhalen.
Maar als potentiële oorzaak is een stroomstoring, of een fout door een programma een stuk waarschijnlijker dan dat je zelf met een actieve handeling iets hebt beschadigd.
Uiteraard ga ik er niet van uit dat je zomaar Windowsbestanden hebt verwijderd.

Nee, alles van Windows of Microsoft blijf ik af!
Vroeg me alleen af of ik hier garantie op heb :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan