Ik heb bij de urentabellen een projMedID toegevoegd en gelinkt naar de tblProjectMedewerker, maar wederom blanco resultaat in de tabellen.

Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet natuurlijk wel. In je huidige situatie heb je in de tabel [Projects] naast het ProjID ook een veld projMedewerker. Deze constructie is dus op zich niet handig, omdat je dan per project maar één medewerker kan hebben (in de nieuwe constructie kun je dus meerdere medewerkers aan een project hangen) maar houdt denk ik wél in dat je al medewerker ID's hebt voor je projecten. En die kun je met een toevoegquery dus heel makkelijk in de tabel [tblProjectMedewerker] importeren. Probleem opgelost lijkt me... Deze is bij mij niet ingevuld met data...
Wat ik zeg is, in een DOORLOPEND FORMULIER kun je een SUBFORMULIER plaatsen.Access gaat dwarsliggen als je een doorlopend subformulier in een doorlopend subformulier probeert te hangen, maar volgens Harry46 schijnt het te kunnen
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.