gereed, maar met fouten op de pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
1.217
Hallo,

Deze thread is door Tiborv van " Diversen " verwijderd. Ik hoop dat ik hier wel goed zit. Tiborv, vertel anders maar waar ik deze vraag wel mag stellen . Dat lijkt me vriendelijker dan de thread zomaar te sluiten.

Wij krijgen deze melding als wij : http://www.wannahaves.nl/ openen. Systeem gecheckt mat CWShredder, adaware ( updated) , spybot.

Van de on-line spellen kunnen de scores dan niet worden geregistreerd.

De java-compiler staat ingeschakeld.

Heb met het Diagnostisch hulpprogramma voor Microsoft VM 1.0a het systeem gecheckt en het rapport staat hieronder:

Statistieken van rapport
Gegenereerd: 28-8-2004 15:26:21
Zoeken op host: medion
Zoeken gestart om: 28-8-2004 15:26:17
Zoeken gestopt om: 28-8-2004 15:26:21
Zoekduur (dd.uu:mm:ss.nnn): 0.0:0:3.999
Fouten: Er zijn geen verwerkingsfouten opgetreden.

Zoekopties
VM-runtime: Ja
Microsoft VM-afhankelijkheid: Ja
Binaire Java-bestanden: Nee
Binaire MS Java-bestanden: Ja
Webbestandsextensies:
html
htm
shtml
shtm
jsp
jhtml
xhtml
php
asp
aspx
inc
cfm
php3
phtml
dhtml
xslt
xsl




Wie heeft een oplossing?

:confused:
 
Wat die games-scores betreft zou ik dat niet zo gauw weten, doe ik nooit. Maar die melding van 'gereed, maar met fouten op de pagina' krijg ik ook. Zie plaatje. Waarschijnlijk door een aantal redenen: ik heb alle ActiveX-jes uitstaan, draai een popup-blocker en de NIS (als je deze ook draait of de Norton-firewall kan je deze site toestemming geven, Met de optie Reclame onderdrukken ingeschakeld, worden pagina's van startpagina.nl niet correct weergegeven.) en die is soms tamelijk/lastig. Je kan ook even Reclame onderdukken uitzetten. Indien een andere firewall kijk dan eens naar de instellingen van privacy en adds.

attachment.php


Wat je zou kunnen proberen, zet IE eens op standaardniveau in IE /Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging (wel minder veilig) en klik OK. Leeg eveneens eens de map Tijdelijke Internet-bestanden, tabblad Algemeen en sluit af met OK.

Maar wacht even de uitslag af qua Hijack This Log.
 

Bijlagen

  • gereed maar.jpg
    gereed maar.jpg
    9,8 KB · Weergaven: 345
Laatst bewerkt:
Ik zie in het log van Slofje dat hij inderdaad NIS gebruikt. Misschien zit de oplossing daar in. Nooit aan gedacht:)
 
GEzina en Tanja1968,

Inderdaad , de Nis was de oorzaak. Ik vond het al vreemd dat ik de melding ook op het netwerk had. herinner me opeens dat ik vorige week de reclame-onderdrukking aan had gezet. Gewoon om te kijken wat er dan gebeurt. Nou, en dit gebeurt er dan. Probleem is hiermee opgelost. Heb nog geen reactie op mijn Hijack This Log, maar dat zal hiermee wel niet veel meer te maken hebben. Wacht het wel af.
Txs ladies.
 
Heb inmiddels gezien dat je Log inderdaad schoon is bevonden. Toch de NIS dus, lastig programma maar met de juiste instellingen valt er mee te leven/werken. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan