geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

ddegroot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Berichten
1
hi, kan ik de geschiedenis van mijn computer van de afgelopen week helemaal verwijderen. ik wil echt alles weg hebben dus ook dingen die ik bij google heb ingetypt en die zijn op geslagen, en andere dingen. he liefste wil ik alleen afgelopen week verwijderen of kan dat niet? alvast bedankt
 
oh, oh.... ben je stout geweest...? :p

Gewoon in geschiedenis opvragen, rechts klikken op betreffende dagen, en verwijderen. In google kan je in ze zoekbalk gaan staan, type de eerste letter (ik zou beginnen bij "a" en zo verdergaan) en druk dan op de pijltjestoets (pijltje naar beneden). Je krijgt dan een overzicht van je zoekopdrachten, beginnend met betreffende letter. Je kan afzonderlijke woorden selecteren door ze aan te wijzen met je muis, druk op delete op ze te verwijderen.

Mocht je dit soort dingen, om wat voor reden dan ook, vaker bij de hand hebben... in de nieuwe Internet Explorer 8 zit een functie voor "in-private browsing" Start IE8 op en druk op Ctrl+Shift+P. In de adresbalk komt nu een blauw blok met daarin "in-private".
Je kan nu doen en laten wat je wilt, zonder dat er ook maar iets opgeslagen wordt. Zodra je IE afsluit, is alles echt weg. Kan heel handig zijn, bijvoorbeeld uit beveiligingsoogpunt.

Mocht je echt de hele boel grondig willen opruimen, kan je ook het (gratis) programmaatje CCleaner downloaden. Ruimt allerlei histories op, prullenbak, etc. Je kan er van alles aan instellen, dus je hebt zelf de controle over wat er gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Ergens rechs boven op je scherm staat een extra knop.

extra >> Browse geschiedenis verwijderen >> alles verwijderen.

In de bijlagen zie je hoe de knoppen er uit zien voor als je het niet kan vinden.

Hoop dat dit helpt.
 

Bijlagen

  • verwijderen.jpg
    verwijderen.jpg
    70 KB · Weergaven: 61
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan